« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
لنده
دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده به همراه تعدای از روسای ادارات شهرستان از روستاهای حوزه عالی طیب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ؛ صبح امروز دارا کریمی نژاد فرماندار  شهرستان لنده  به همراه تعدای از روسای ادارات شهرستان از روستاهای حوزه عالی طیب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.



فرماندار لنده در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت:دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی و اعتماد هر چه بیشتر مردم از دولت و نظام خواهد شد  و مسولین  وظیفه دارند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و این برنامه باید تدوام داشته باشد.



عالی طیب تیره ای از ایل بزرگ طیبی از ایلات کهگیلویه و بویراحمد است که دارای چندین و چند روستا در کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان می باشد که روستاهای قیام و چهار راه عالی طیب از بزرگترین روستاهای این تیره در کهگیلویه و بویراحمد و روستای عالی طیب در تشان بهبهان از بزرگترین روستاهای این تیره در خوزستان است.



سایر روستاهای حوزه عالی طیب در کهگیلویه و بویراحمد دارای مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات رفاهی نظیر جاده و امکانات بهداشت و درمان می باشند تعدادی از این روستاها از جمله لارب ؛ چلی ؛ کوه سفید ؛دم تنگ چاهن و پاتاوه از اولین باران امسال تا کنون جادهای ارتباطی آنها قطع می باشد.



بسیاری از مردم این روستاها در گذشته نه چندان دور به تشان بهبهان ، بهمئی و شهر لنده مهاجرت نمودند و طی دو سال اخیر تعداد زیادی از آنها مهاجرت معکوس داشته اند پیش بینی می شود در صورت اندک امکانات رفاهی از قبیل جادههای غیر فصلی و بهداشت و درمان ؛  این مهاجرتهای معکوس ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: