« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
ورزشی
در شب اول این مسابقات تیمهای : آموزش و پرورش - شهرداری ؛ فرمانداری -کمیته امداد ؛ سپاه - اداره برق ؛ نیروی انتظامی -آموزشگاه رانندگی ، به مصاف هم رفتند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، آیین افتتاح مسابقات فوتسال جام ادارات با حضور تیم های شرکت کننده و دوستداران این ورزش در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت هیئت ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ،مسابقات فوتسال جام دهه فجر ادارات با شرکت 10 تیم  در دو گروه 5 تیمی آغاز شد که هر شب چهار تیم به مصاف هم خواهند رفت که در شب اول این مسابقات تیمهای : آموزش و پرورش - شهرداری ؛ فرمانداری -کمیته امداد ؛ سپاه - اداره برق ؛ نیروی انتظامی -آموزشگاه راهنمایی و رانندگی ، به مصاف هم رفتند.

   گفتنی است تیم های شرکت کننده در طول دهه فجر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان از بین این تیم ها،سه تیم به عنوان تیمهای برتر انتخاب و مورد تشویق قرار خواهد گرفت.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین