« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۰۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
رئیس شورای شهرستان لنده خطاب به استاندار
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم شهرستان لنده هیچ امیدی به برآورده شدن مطالبات مردم از سوی شما ندارند ولی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشید.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران کل این استان در مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان مشکلات مردم خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:جناب اقای استاندار استحضار دارید که طی این دو سال به اتفاق دوستان هم در مرکز استان و هم در شهرستان خدمت شما رسیدیم و مشکلات و ظرفیتها  را در زمینه راه ؛ آب ، برق ،گاز ،بهداشت،بیمارستان ،معادن ،گردشگری ،کشاورزی ، اموزش و پرورش ،استقلال ادارات ،نیروی انسانی و غیره بیان کردیم ولی امروز بنا ندارم در این زمینه درخواستی داشته باشم چرا که طرح این مطالبات هم برای حضرتعالی تکراری است و هم ما  هیچ امیدی به برآورده شدن آنها را  نداریم .

عضو شورای شهر لنده افزود: اقای استاندار با تشکر از همه خدمات ولو اندک چند سوال دارم لطفا در صورت صلاحدید پاسخگو باشید :

1- از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری ؛ سفری که به فرمایش حضرتعالی بچه های لنده ای مقیم تهران همکاری و اثر گذاری خوبی داشته اند سفری که خواست همه مردم و مسولان خروج لنده از بن بست با احداث جاده لنده به خوزستان بود که متاسفانه آن هم محقق نشد هر چند تشکر می کنیم از پیگیری های شما و معاونین و مجموعه راه و شهرسازی استان و نماینده مردم و جناب دکتر تقوی نژاد و...چقد برای شهرستان لنده اعتبارات در نظر گرفته شده است با ذکر مبلغ و محل آن ؟

2-کل اعتبارات لنده در سال 95 چه مقدار بوده ؟

3-طی این حدود چهار سال چه پروژه ای را در شهرستان لنده کلنگ زنی کردید و به سرانجام رسانیدید؟شاید بفرمایید آبلش لنده که این طرح  مربوط به بیش از  10سال قبل است و یا بفرمایید جاده تراب لنده که این نیز  بیش از دو سال است که  به طور کامل راکد شده است و قراربود ظرف مدت 18ماه این پروژه به بهره برداری برسد و این درحالی است که میلگردهای آن در حال پوسیده شدن هستند.

4-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی باشد که بیمارستان نه برایش ایجاد شد و نه تعریف؟

5-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی باشد که فاقد راه مناسب است؟

الف-آیا می دانید که تنها جاده ارتباطی لنده به سایر شهرستانها و استان  جاده لنده به دهدشت است که به فاصله هر چند متر از ان  باعث  عزادار کردن خانواده های زیادی شده است.

7-چرا شهرستان لنده با داشتن معادن غنی از جمله فسفات قیام ولی در این زمینه هیچ اقدامی نمی شود؟

8-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی باشد که بیشترین مشکلات فضای فیزیکی را در سطح استان را دارد؟

9-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که بسیاری از ادارات آن هنوز  از  استقرار پیدا نکرده است ؟

10- چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که نه تنها در روستاها بلکه در شهر حتی یک زمین چمن مصنوعی به بهره برداری نرسیده است؟

11-چرا شهرستان ما حتی یک مدیرکل در سطح استان ندارد؟ ایا این هم به اعتبار و هزینه نیاز دارد؟

12- چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که از خود نه در لنده و نه در سایر شهرستانها فرماندار ندارد؟ آقای امانعلی کریمی زاده یک انسان زحمت کش برای لنده می باشد که با داشتن یک حکم مشاور در سطح ادارات کل و وزارتخانه ها به نفع مردم و شهرستان تردد داشته که ظاهرا  ابلاغ وی لغو گردیده است؟

13-چرا و چرا و چراهای دیگر ؟

ایا این همه تنهاترین و آخرینها به پاس قدمت و آن اولین هایش در زمینه های مختلف است !

البرز محمد خانی در پایان  اظهارکرد: اما جناب آقای استاندار یک درخواست فراتر از لنده از شما و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داریم  و آن اینکه:  همانطوری که استحظار دارید در جلسه قبل از سفر ریاست محتر جمهور به استان در نهاد ریاست جمهوری با جناب آقای شریعتمداری معاون محترم رئیس جمهور و با حضور نمایندگان و تعدادی از نخبگان استان که اینجانب هر چند ناخوانده حضور پیدا کردم ولی جنابعالی و جناب شریعتمداری لطف کرده و چند دقیقه ای وقت در اختیار اینجانب قرار داده یکی از موضوعاتی که عرضه داشتم این بود که همانطوری که  استانهای خوزستان و بوشهر از نعمتهای خدادادی ما یعنی آب رودخانه های ما استفاده می کنند و چرخ کارخانه های نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع  آنها را می چرخاند ما نیز از نعمتهای خدادادی آنها یعنی نفت و گاز آنها بهره مند باشیم از دو جهت  :هم از جهت استحدامی در این استانها بدون شرط  غیر بومی بودن و هم از جهت حق الایندگی ؛ چرا که ما هم از آلایندگی و گردوغبار آنها بی نصیب نیستیم.لذا از حضرتعالی و نمایندگان محترم بویژه جناب آقای هاشمی پور انتظار داریم که به جد پیگیر باشید.با آرزوی توفیق.خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
شریعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
درود بر جناب محمدخانی،تمام خواسته ها معقول،منطقی،وبجا هستند
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
درود برآقای محمدخانی که ازشایسته ترین افرادیست که تاکنون به عضویت شورای شهردرآمدند .لیاقت ایشون خیلی بالاتر ازاین حرفاس .
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
کو جمع کنین ختونه ..مه بیکارین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
درود بر محمدخانی بزرگ مرد لنده که حرف دل همه رو زد
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
درود بر اقای محمد خانی واقعا حرف دل مردم را زدید
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
حقیقتا حرف دل مردم را زد افرین بر این شجاعت و درایت جناب محمد خانی
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
انصافا حق مردم را ادا کرد برای اقای گوهر کانی متاسفیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: