« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
بهمئی
فرماندار بهمئی گفت:مراکز آموزش فنی حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند و آموزش های که در این مراکز ارائه می شود نقش زیادی در بهبود زیر ساخت های جامعه و ايجاد اشتغال دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،« علي اكبر فرهنگي نسب فرماندار شهرستان بهمئي »  در بازديد از فعاليت هاي فني و حرفه اي شهرستان بهمئي  گفت :  مراکز آموزش فنی حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند و آموزش های که در این مراکز ارائه می شود نقش زیادی در بهبود زیر ساخت های جامعه و ايجاد اشتغال دارند.



«رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی»  با اشاره به اینکه ، از این تعداد 250 نفر در بخش آموزشی رایگان و 130 نفر در بخش آزاد مهارت های لازم را فرا گرفتند گفت : 74 هزار و ششصد و ده نفر ساعت آموزش های مختلف فنی و حرفه ای با حضور 30 در صد خواهران و 70  درصد برادران در این شهرستان اجرا شد.



« آقای  محمدي » با بیان اینکه ، در روستاهای بهمئی ، بالغ بر 16 دوره آموزشی در 10 رشته مختلف برگزار شد افزود : با ارائه  رشته های رایانه ، خیاطی ، پرورش زنبور ، پرورش مرغ محلی ، جوشکاری ، برق صنعتی و ساختمان ، صنایع خودرو ، مکانیک  به بیش از 120  شرکت کننده  در 5 ماه گذشته ، در مناطق روستایی ، در شهرستان بهمئی آموزش های فنی و حرفه ای داده شد.
«رئيس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شهرستان بهمئي » با اشاره به اينكه ،  گفت : مرکز آموزشی این شهرستان دارای 9 کارگاه آموزشی فعال در رشته های مکانیک، برق صنعتی ، الکترونیک ، اتومکانیک ، درودگری ، جوشکاری ، برق ساختمان درجه یک ، لوازم خانگی و برق خودرو  مي باشد.



«‌آقاي محمدي» با بيان اينكه ،  این مرکز به منظور توسعه آموزشهای مهارتی ، با همكاري بهزيستي شهرستان  ، کلاسها و دوره هاي آموزشی  مختلف و کمپ های ترک اعتیاد برگزار کرده و در مراکز روستایی نیز به صورت سیار اقدام به این کار نموده است.



«وي »  همچنين ، با بیان اینکه تا پایان امسال پیش بینی شده است تعداد افراد آموزش دیده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئي به بيش از يك هزار نفر برسد گفت : بيش از 10 نفر مربی در ارائه آموزشهای لازم به افراد آموزش دیده فعالیتهای لازم را انجام می دهند .

عکس و گزارش/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: