« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
لنده
دانش آموزان دبیرستان ام البنین لنده در یک روز شاد و به یاد ماندنی ودرفعالیت گروهی بیش از 50 نوع از انواع آشپزی و هنرهای دستی و باغبانی خود را در بازارچه یک روزه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دختران دانش آموز دبیرستان ام البنین لنده یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار هم کلاسی ها، خانواده ها و مسئولان مدرسه  خود سپری کردند.

در این بازارچه که برای اولین بار راه اندازی شده است ؛ دانش اموزان با همکاری خانواده هایشان انواع هنرهای دستی خود شامل: بافتنی، کاربا چوب، تزئینات، زیورالات، سفره آرایی، دست ساخته های تزئینی با دورریختنی ها، کار با چرم و بیش از چند  نوع غذا و ترشیجات و دسر در بازارچه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار "آوای رودکوف "گفت:این بازارچه در راستای طرح نوجوان خوارزمی و با هدف اشنایی دانش اموزان با چهار مهارت خرید فروش تولید وبازاریابی طراحی شده است که در کنار این مهارتها می تواند به تعمیق مطللب و تقویت دروس علوم کار وفناوری مطالعات کمک کند





















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: