« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
دکتر ایلامی خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احداث بیمارستان شهرستان لنده توسط بنیاد علوی و پیگری موضوع از طریق نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر اورنگ ایلام در آئین افتتاح داروخانه خیرساز مرکز جامع سلامت شهرستان لنده از در نظر گرفتن اعتبار 31 میلیارد ریالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تسریع در روند عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی لنده خبر داد و گفت: این مبلغ روی کاغذ بوده و باید تلاش کنیم تا عملیاتی شود و روزی این مبلغ موافقتنامه آن مبادله و تخصیص یابد که با این پیگیری ها می توان این خبر خوش را به مردم شریف شهرستان لنده برای آغاز عملیات اجرای بیمارستان این شهرستان ارائه نمود.



دکتر ایلامی اظهار داشت: بنیاد برکت در زمینه احداث این بیمارستان قول همکاری داده و در روزهای گذشته معاون دانشگاه به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رایزنی‌های لازم را با بنیاد برکت انجام دادند و نتیجه پیگیری ها به زودی اطلاع رسانی می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: