« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۰۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
لنده
در اين نشست که با حضور مسولين محلي؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد جمعي از مسولان و مشاوران فرماندار مشکلات و چالشهای موجود شهرستان لنده را مطرح نمودند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ نشست شوراي اداري شهرستان لنده صبح امروزبا حضور معاون سياسي استاندار کهگيلويه و بويراحمد  در سالن اجتماعات شهرداري لنده برگزار شد.

در اين نشست که با حضور مسولين محلي؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه  برگزار شد جمعي از مسولان و مشاوران فرماندار مشکلات و چالشهای موجود شهرستان لنده را مطرح نمودند.

بودجه جاري شهرستان ؛ پروژه هاي نيمه تمام ؛عدم استقلال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ؛ احداث فرهنگ سرا ؛حمايت از ورزش و جوانان ؛ احداث بيمارستان ؛ راههاي ارتباطي لنده از جمله لنده به تراب و دهدشت و لنده به تشان ؛آزانس 115 قيام و.... از جمله درخواستهاي مسولين از معاون استاندار بود.

فرماندار لنده نيز در اين نشست به خوبي موقيت جغرافیايي ؛ سياسي و اجتماعي لنده را تشريح  و شهرستان لنده را شهرستاني چهار فصل خواند که در فاصله کمتر از 20 کيلومتري از مرکز اين شهرستان دماي هوا 10 درجه است.

ايشان با اشاره به معادن گچ و فسفات موجود درشهرستان عنوان کرد: با تاسيس يک کارخانه عظيم براي معدن گچ مي توان براي بيش از 750 نفر ايجاد اشتغال نمود .

فرماندار لنده همچنين جاذبه هاي گردشگري ، کوه نوردي، آبزي پروري، کشت گياهان دارويي، زراعي و باغي اين شهرستان را از ديگر پتانسيل بزرگ اين شهرستان عنوان نمود.

دارا کريمي نژاد البته کمي هم  اغراق کرده و گفت :طي 5 سال دولت تدبير و اميد به اندازه همه ي دولتها براي لنده کار شده است.

در ادامه این نشست حسنعلی حسن پور معاون فرماندار لنده از وضعیت اینترنت و فضای مجازی این شهرستان به شدت انتقاد کرد و خطاب به معاون سیاسی استاندار گفت:مدیر عامل مخابرات استان راه لنده را نیز بلد نیست و طی پنج سال اخیر حتی یکباراز این  شهرستان و یا اداره متبوع خود بازدید نکرده است.

در پایان این نشست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مشکلات مطروحه شهرستان لنده را در جلسه شورای معاونین طرح خواهد نمود در همین یک جمله به کلیه ی مطالبات مسولان لنده ای پاسخ داد.

وی با اشاره به استقرار تیم محرومیت زدائی بنیاد مستضعفان در لنده گفت؛ انتخاب لنده به عنوان شهرستان پایلوت اقتصادی یک موهبت است و پیش بینی می شود این شهرستان به کمک این بنیاد در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی اقتصادی و خصوصا اشتغال وضعیت مطلوبتری را به نسبت حال در آینده داشته باشد.

 سیدمحمدکاظم نظری گریزی به مسائل ایران و جهان زد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و اتحاد ملت ایران از گردنه های سخت عبور خواهد کرد.

وی  با اشاره به اینکه دشمن در صدد دامن زدن به اختلافات داخلی ؛ تحریم و تحریک مردم می باشد خواهان اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسولان برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان شد.

نظری بر حفظ محیط زیست و حفاظت از درختان و گیاهان بعنوان بزرگترین سرمایه استان تاکید و خواهان مشارکت فعال مردم در هنگام وقوع آتش سوزیها شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
سلام؛چقدرخوب بودآقای فرمانداربه این همه خدماتی که به قول خودش دولت تدبیروامید به این شهرستان کرده جهت آگاهی مردم اشاره می کرد حداقل چندتاازپروژه های افتتاح شده درشهرستان ؛فعلا فقط شعاروحرف درمانی ؛غیرازاین عملا چیری نمی بینند؛راه تراب به لنده بعدازچندسال چقدرپیشرفت داشته؟بیمارستان ؛راههای ارتباطی دیگر درلنده همه چیزخوب مجوزگرفته می شود خوب تصویب می شود اماتاکنون هیچکدام به بهره برداری نرسیده؟بابادیگه این همه شعارودروغ بسه ؛مردم راچه فرض کردید؛واقعا برای اصحاب رسانه هم متاسفم
مردم حافظه قوی دارند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
گوشه ای از خدمات دولت نهم و دهم دکتر احمدی نژاد در شهرستان لنده:
1-پروژه آبلش - 2-جاده و برق عروه -3-احداث 23 مدرسه و 13 نمازخانه از جمله مدارس: وحدت موگرمون -قیام-چهاراه عالی طیب-دبیرستان فنی و خرفه ای جنب باغ مرحوم ضرغامی-احداث مدارس حجاب و زینب-خوابگاه شبانه روزی الزهرا-سه مدرسه در شهرک و روستای مالشیخ -2 مدرسه در شهرک فجر که هنوز به اتمام نرسیده اند-2 مدرسه در ایدنک و........4-احداث سالن ورزشی پوریای ولی5 -احداث ساختمان اداری آموزش و پرورش 6-احداث منازل سازمانی جنب دادگاه7-احداث استخر سرپوشیده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون8-خرید ساختمان دوطبقه خانه معلم واقع در خیابان موگرمون9-واگذاری دانشگاه پیام نور به لنده-احداث ساختمان دانشگاه پیام نور لنده که فقط سی در صد آن تکمیل نشده بود 10-احداث بستر درمانی در لنده که تابلوی آن تحت عنوان بستر درمانی بوده و هم اکنون محل درمانگاه لنده هست11-خرید چند هزار متر زمین جهت آموزش و پرورش-12-تجهیز کامل مدارس شهرستان به رایانه و دستگاه کپی و پروژکتور به نحوی که قبل از دولت نهم و دهم فقط یک دستگاه در دبیرستان کاردانش وجود داشت13-استقرار بانکها و احداث ساختمان برای انها14-برق کشی کلیه روستاهها15-احداث بیش از 13 خانه بهداشت14-شهرستان شدن لنده15-بخش شدن موگرمون16 -استقرار فرمانداری و سایر ادارات-17-ساخت مصلی بزرگ امام خمینی18-پل قیام 19-احیای کشاورزی و باغبانی در ایدنک و.... و صدها کار دیگر.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
سلام آقای فرماندارکلی گویی نکنندعملکردرامانندلیست بالامصداقی ارایه وگزارش نمایندبنده به احمدی نژادرای ندادم واگردوباره بیاییدرای نخواهم داد اماتمامعملکرددولت تدبیردراین ۵سال به اندازه یکسال ازدوره احمدی نژاد دراین شهرستان نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
سلام آقای فرماندارکلی گویی نکنندعملکردرامانندلیست بالامصداقی ارایه وگزارش نمایندبنده به احمدی نژادرای ندادم واگردوباره بیاییدرای نخواهم داد اماتمام عملکرددولت تدبیردراین ۵سال به اندازه یکسال ازدوره احمدی نژاد دراین شهرستان نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
بدبختی مالندهای ها همین هست شهرستان های دیگرمعاون عمرانی سفرمی کند شهرستان مامعاون سیاسی که اعتباری درحوزه کارهای عمرانی دراختیاراونیست شایدمااشتباه کنیم دوستان دستاورد ش رابفرمایند
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
جناب آقای فرماندار مردم رو چی فرض کردین مگه مردم چشم ندارن مگه شعور ندارن چرا توهین میکنید یا میخواید جلو مقامات بالاتون خودشیرینی کنید تا امثال شما بجای گرفتن یقه مسئولین و انتقاد.....میکنید لنده پیشرفت نخواهد کرد. دروغ تا کی و کجا ؟واقعا باید تاسف خورد
ای وای برما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
جناب فرماندار در طول مدت ۶سال خدمت یه گزارش بفرماید مروم را بیشتر عقده ای نکنید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
سلام و عرض ادب خدمت مدیر صفحه آوای رود کوف
خدمت جناب فرماندار عارضم که دولت تدبیر و امید برای کل کشور اندازه یک سوم خیر نیکوکار حاج محمد جعفر بهبهانی کار انجام ندادن
شما هم ....... بسلامت
من برای اون افرادی متاسفم که پیشت نشسته بودن و شما این حرف رو زدی و
هیچ کاری انجام ندادن...
باشد که خداوند متعال دولت مردان ما را شفای عقلی و ..... عنایت فرماید...امین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
بنده به دولت تدبیروامیدرای دادم اماعملکردضعیفش ما راپشیمان کردازخدا خواهانم مارا ببخشد
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
خبرنگار محترم حالا شما خبردوهفته پیش رو چطورحالا زدید؟ خبرنگار باید خیلی بروزتر وآنلاین باشد
مدیر پایگاه جناب مطلع !!!!
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ _ ۲۱ تير 1397 می باشد.

تاریخ در بالای خبر درج شده است.
محسن رحمانی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
فرماندار شهرستان لنده درجلسه شورای اداری که باحضور معاون سیاسی استاندار برگزارشد مدعی شدند که در ۵ سال دولت تدبیر وامید به اندازه کل دولتها برای لنده اقدامات در حوزه های مختلف صورت گرفت از اقای کریمی که از افراد تحصیلکرده می باشد بیان این سخن کاملا بعید ودور از واقعیت است ومی شود گفت یک نوع بی انصافی نسبت به همه دولتها می باشد.
اقای فرماندار: دراین ایام که مسولیت شهرستان را به عهده گرفتنددر جلسات مختلف نقش نماینده ومدافع دولت را دارند نه مدافع مردم خوب است که ایشان بفرمایند کدام پروژه در این دولت شروع وبه پایان رسیده کدام طرح ویا پروژه خود اشتغالی شروع ویا پایان پذیرفته است.

جناب دکتر کریمی نژاد: خوب است در چنین جلساتی مشکلات مختلفی که اکنون مردم وجوانان با انها گریبانگیرند مطرح کنند.
جناب آقای فرماندار: مستحضرند بزرگترین آرزوی این مردم تبدیل قدیمی ترین بخش استان به شهرستان در دولت دکتر احمدی نژاد صورت گرفته واکنون حضرتعالی به عنوان فرماندار بران حکمرانی وهمفکران حضرتعالی ودیگران کلیه مشکلات ومعضلات را بعد از سالها متوجه ایشان می دانید در مقام دفاع از هیچ ریس جمهوری نیستم اما در بیان وگفتار حداقل وجدان انسانی خود را قاضی قراردهید کلیه پروژه های عمرانی وزیر ساخت همه ساختار اداری به تبع ایجاد شهرستان می باشد ضمن اینکه فرمانداران این دولت باتوجه به ظرفیت موجود می توانستند درشاخص های توسعه قدم های موثری بردارند.

از آنجائیکه دکتر کریمی نژاد را فردی دارای تحصیلات عالیه ومتین می شناسم انتظار می رود در جلسات ضمن ارائه مشکلات مردم و پاسخ دهی مدیران زیر مجموعه وانعکاس مشکلات به مسولین استانی وکشوری نشان دهند، فرماندارشهرستان ومدافع مردمند نه مدافع دولتمردان.

درپایان آرزوی همه ماموفقیت دولت و دولتمردان جمهوری اسلامی است زیرا که با توجه به هجمه های اخیر بیگانگان در ابعاد مختلف کارامدی دولتمردان وصادق بودن بامردم وقضاوت منصفانه در مورد خدمات همه دولتها مطالبه عمومی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: