« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
گزیده ای از آنچه در شورای سلامت لنده گذشت؛
معضل بوی بد کشتارگاه، کانال جنب مصلی نماز جمعه ؛مشکلات بهداشتی روستاهای مال ملا ؛ سراسیاب و جایگاه زباله و ... از موضوعات مطرح‌شده در شورای سلامت شهرستان لنده بود.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در دومین جلسه مجمع سلامت این شهرستان که ظهر امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد با بیان اینکه سلامت مردم از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای  سلامت می باشد ابراز داشت:20درصد از حل مشکلات ومعظلات بهداشتی در حوزه شبکه بهداشت ودرمان است و در قریب به ۸۰ درصد ان مابقی ادارات نقش چشمگیری دارند .


امر الله خانی افزود:روان وامنیت افراد جامعه از نظر سلامتی باید در اولویت قراربگیرد و  برای رسیدن به این مهم حضور فعال همه ی دست اندرکاران و نهادهای مربوطه ضروری است.

وی با بیان اینکه 41 رابط بهداشتی در سطح  شهرستان لنده فعالیت بهداشتی دارند ؛ وجود فضولات حیوانی در روستاهای مال ملا ؛ سراسیاب و همچنین نگهداری دام در شهر و جایگاه زباله را از جمله مهم ترین تهدیدهای سلامتی برای مردم اعلام نمود.

در این نشست همچنین امام جمعه شهر لنده با اشاره به اینکه ادارات و نهادهای سطح شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در حوزه بهداشت و سلامت شهروندان باید مشارکت فعالانه ای داشته باشند از بوی بد کانال جنب مصلی نماز جمعه ؛کانال سیل بند شهر و همچنین ازار و اذیت مردم روستای دم تنگ بخاطر قرار گرفتن این روستا در کنار کشتارگاه  گلایه کرد و اظهار داشت: مردم  این روستا  اعتراض که نه بلکه  التماس می کنند که بوی تعفن و بد  کشتارگاه زندگی آنها را فلج کرده و سلامتی آنها را به مخاطره انداخته است.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد حال که همه مدیران کمبود اعتباررا بهانه می کنند ضروری است تا از ظرفیت بنیاد علوی ؛ نهایت استفاده را در جهت حل معظلات و مشکلات مردم بعمل آورد.

و اما ؛
و اما نکته ای که در این جلسه و چند جلسه قبل مغفول ماند و هیچ تبصره و ماده ای از مصوبات را به خود نگرفت "کانال سیل بنده " لنده می باشد که از یک طرف بوی تعفن آن سالهاست سلامت و امنیت مردم را به خطر انداخته  و از طرفی دیگر  به قتلگاهی برای مردم و خودروها تبدیل شده است.

سرازیر شدن آب کانال‌های منتهی به این سیل بند و تجمیع این آب‌ها باعث ایجاد لجن‌زار شده، به طوری که در بخشی از نقاط این سیل بند پارکی سرسبز از لجن زارها تشکیل شده است.

اما با کمال تاسف  شهرداران و شورا های ادوار گذشته و کنونی به هر دلیلی چندان رغبتی برای بحث ساماندهی آن نداشته ! که امیدواریم برای حفظ شهر و نجات جان شهروندان هم که شده است آن را در برنامه کاری خود قرار دهند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
فعلا که شورا وشهرداری جنگ .... باهم دارن اگرمشکل خودشون حل شد اونوقت سراغ بقیه مشکلات شهر بروید واقعا شهرلنده هم بن بست جاده ای ومکانی داره هم بن بست فکری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
درود بر قلم توانای پایگاه خبری آوای رودکوف یا بهتر بگوییم آوای مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
مسولان باید از این دوتا عکس خجالت بکشند اخر مگر سوق همین مشکل را نداشت و به راحتی ان را حل نکرد مگر دهدشت همین مشکل را نداشت و آن را حل نمود من معتقدم اراده ای پشت این قضیه وجود ندارد و گرنه هرسال میشد حداقل 50 متر از آن را پوش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
سلام ؛متاسفانه اختلافات وتخلفات شوراوشهرداری تمام نمی شود که وقتی برای پرداختن به مشکلات شهرداشته باشند؛اگرامام جمعه وفرمانداردلسوزمردم هستندحداقل بین آقایون رااصلاح واگرنشددرخطبه های نمازجمعه به آنهاتذکربدهدوچهره شان رابرای مردم که اهل خدمت نیستند روشن نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
حاکم شهری که مرغابی بود برسرآن شهررسوایی بود شورایی که دنبال منافع شخصی وقومی هست توان خدمت به به مردم راندارد البته عیب ازنوع انتخاب ماست که درانتخابمان خدارادرنظرنگرفتیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: