« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
آنچه در نشست شورای اداری لنده گذشت:
نشست شورای اداری شهرستان لنده با محوریت راهکارهای فرهنگی در پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد .
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف؛نشست شورای اداری شهرستان لنده با محوریت راهکارهای فرهنگی در پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ؛مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ؛ امام جمعه ؛فرماندار؛فرماندهی سپاه ناحیه لنده و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد .

مسولان بدانند که دیگر فرصت آزمون و خطا نیست

در این جلسه امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اهمیت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : در وصیت نامه حضرت امام از انقلاب اسلامی به عنوان عزیزترین نعمت خدادادی یاد شده و سفارش شده که حفظ نظام از واجبات است.

حجت الاسلام محمودی اصل خطاب به مسولان گفت:بعد از 40 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی دیگر فرصت آزمون و خطا نیست بلکه باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای ادامه انقلاب گامهای جدی تری بردارند.

وی افزود  انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام چالش‌ها و موانعی که دشمنان ایجاد کردند توانست با رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب همه دست اندازی ها را پشت سر بگذارد.

انقلاب اسلامی ایران با ماهیت دینی در اسلام شیعی تجلی یافت

فرماندار لنده نیز در این نشت  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ماهیت دینی در اسلام شیعی تجلی یافت گفت:کمتر انقلابی را می‌توان یافت که مانند انقلاب اسلامی ایران در آن تمام طبقات مردم، جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی حضور داشته باشند.

دارا کریمی نژاد افزود:انقلاب اسلامی ایران آخرین و بزرگ ترین انقلاب مردمی قرن بیستم با شاخصه‌های قدرتمند اسلامی و مبتنی بر آموزه‌های شیعی موفق گردید با بسیج توده‌های مردمی به عنوان یک جنبش عظیم مردمی اذهان تمامی تحلیلگران و اندیشمندان عرصه سیاست را به خود مشغول نماید .

وی اظهار داشت آنچه انقلاب ما را تا کنون نجات داده  تئوری انقلاب و همراهی مردم و رهبری حکیمانه ی امام و رهبری بوده است.

ترس دشمنان ما از کلاهک‌های هسته ای نیست ....

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این نشست دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان امروز ما از کلاهک‌های هسته ای ایران نمی‌ترسند آنها از رهبری حکیمانه و صبورانه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ترسند که با وجود تدابیر شدیدی که برای ایجاد جنگ نرم و فرهنگی انجام می‌دهند باز با  یک فتوای خود تا شرق آفریقا تاثیر گذار است.

حجت الاسلام برازش افزود: اینکه امروز جوانان لبنان با دست‌های خالی در مقابل مشت‌ آهنین اسرائیل در جنگهای چند روزه به پیروزی می رسند به برکت انقلاب اسلامی است.

طراحی رژیم پهلوی این بود که ایران را منشاء فساد در خاورمیانه کند

 معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این نشست با گرامیداشت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دولت ترامپ در شیب تند سقوط قرار گرفته و با صبر و سعه صدر مردم ایران به زودی مشکلات تحریم مرتفع می‌شود.

 حجت الااسلام والمسلمین روح اله حریزاوی اظهار داشت:مراکز پژوهش ملی وبین الملی گفته‌ بودند  طراحی رژیم پهلوی این بود که ایران را منشاء فساد در خاورمیانه کنند  و روند نابودی ایران  درشیب تندی قرار گرفته بود.

 معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد توصیه ما بعنوان سازمان تبلیغات اسلامی سه جمله است:

1-تقویت ایمان و باورهای دینی 2-صبر فعال مردم (مردم به جای نق زدن مطالبه گری کنند)3-اصلاح نظام محاسباتی.

جشن  پیروزی انقلاب با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده برگزار می شود

در پایان این نشست حجت الاسلام الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: 16 کمیته برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان تشکیل شده و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده برگزار می شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
واقعا از خواندن گزارشات رسا ؛ کوتاه و جالب آوای رودکوف لذت می برم/سپاس
مدیر پایگاه ممنون از شما و همه ی بینندگان آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: