« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
در آستانه هفته سلامت؛
امرالله خانی اظهار داشت:هفته سلامت امسال (۱۳۹۸) با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» از سوی وزارت بهداشت گرامی داشته می شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛طرح مجدد استقرار کلینیک‌ سیار دندان‌پزشکی در مدارس ابتدایی شهرستان لنده از امروز و همزمان با هفته سلامت و دندان پزشکی آغاز شد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در حاشیه این برنامه و در گفتگو با خبرنگار" آوای رودکوف "ضمن تشریح اقدامات انجام شده در قالب طرح تحول سلامت دهان و دندان و کاهش شاخص پوسیدگی دندانی در کودکان، گفت:کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان با اولویت پایه های اول و ششم ابتدایی جامعه هدف ما در این طرح خواهند بود که تیم پزشکی ما  به صورت فعال؛ برای ارائه خدمات به آنها به مدارس خواهند رفت  و در سال 1397 توانستیم قریب به 7 هزار خدمات دندان داشته باشیم که 80 در صد آنها دانش آموزان شهرستان بودند.

امرالله خانی اظهار داشت:هفته سلامت امسال (۱۳۹۸) با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» از سوی وزارت بهداشت گرامی داشته می شود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده؛  برگزاری همایش پیاده روی، نشست پرسش و پاسخ با مردم، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام مدارس و تخصیص انشا در تمام مقاطع با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش ؛ دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اتوبوس اطلاع رسانی ایدز، بازدید تیم ضربتی بهداشت محیط از صنوف حساس، غربالگری و مراقبت بیماران در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی وسرطان‌ها، عیادت از بیماران، ویزیت رایگان بیماران در روستا، معدوم سازی مواد فاقد شرایط بهداشتی؛ نشست خبری با اصحاب رسانه، آموزش مردم در مساجد، صبحانه سالم در مدارس و  مانور بازدید بهداشتی از محلات را از مهمترین برنامه های شبکه بهداشت و درمان در هفته سلامت عنوان کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: