« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
وقتی مردم برای هرس درختان شهر دست به کار شدند ؛ مسابقه دانش آموزی سازه های ماکارونی در شهرستان لنده ؛ برگزاری میدان تیر دانش آموزان پایه دهم در شهرستان لنده ؛ رویش یک گیاه در دل دیوار سنگی ؛ تخریب تابلوی ورودی روستاهای دوک و... ؛ افتتاح اولین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در شهر لنده ؛ از جمله خبرهای کوتاه روز سه شنبه شهرستان لنده است.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف،این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه 10اردیبهشت در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

وقتی مردم به جای شهرداری اقدام به هرس درختان کردند


آوای رودکوف:اجرای عملیات هرس درختان برای رشد تاج و ریشه، تناسب با فضای شهری و همجواری با ساختمان ها امری ضروری است که هر سال از اوایل دی ماه این کار در سطح شهر لنده انجام می شد اما در سال جاری اقدام قابل توجهی از طرف شهرداری لنده بعمل نیامده است تا اینکه بعضی از دوستداران فضای سبز دست به کار شدند و اقدام به هرس درختان و قطع شاخه های خشک در بعضی از خیابانها  نمودند.

 انجام این عملیات در زمان مناسب منجر به افزایش تولید شاخه ‌های جوان، ایجاد دید ترافیکی و کنترل ارتفاع و حجم رشد ریشه، کنترل حجم تاج درختان و شکل‌ دهی و حذف شاخه‌های خشک و بیمار می شود.

برگزاری مسابقه دانش آموزی سازه های ماکارونی در شهرستان لنده


آوای رودکوف:دومین مسابقه دانش آموزی سازه های ماکارونی به همت پژوهش سرای جابر ابن حیان  در شهرستان لنده برگزار شد.

کورش محمدی رئیس پژوهش سرای جابر ابن حیان لنده هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت هفته معلم و ایجاد انگیزه در دانش آموزان عنوان کرد.

برگزاری میدان تیر دانش آموزان پایه دهم در شهرستان لنده


آوای رودکوف:اردوی یک روزه آموزشی میدان تیر دانش‌آموزان پایه دهم دبیرستانهای پسرانه شهرستان لنده با همکاری اداره اموزش و پرورش و به همت حوزه مقاومت بسیج لنده برگزار شد.

 ابتدای اردو با برگزاری مراسم صبحگاه و صحبت‌های فرمانده بسیج دانش‌آموزی همراه بود؛ سپس در حدود ۲۰ دقیقه آموزش استفاده از سلاح و نحوه تیراندازی به دانش‌آموزان توضیح داده شد.

در ادامه دانش‌آموزان در گروه‌های کوچک‌تر تقسیم شده و به سمت سکوی تیراندازی حرکت کردند و با استفاده از اسلحه‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته بود شروع به تیراندازی نمودند.

تخریب تابلوی ورودی روستاهای دوک و...


رویش یک گیاه در دل دیوار سنگی در روستای ایدنک لنده


افتتاح اولین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در شهر لنده


آوای رودکوف:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اولین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش شهرستان لنده صبح امروز افتتاح شد.

فروشگاه زنجیره ای افق کورش در راستای حمایت از تولیدات داخلی و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح کشور ایجاد شده است چرا که کلیه کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از برندهای معتبر داخلی تأمین و زیر قیمت بازار به مصرف کننده‌ ارائه می‌شود و در مناسبت‌های مختلف نیز دارای تخفیف های ویژه خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: