« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
یاداشت/عطالله بدری
از عابری پرسید دنبال چه هستند یکی از پشت سانتافا گفت سعادت شهر و دیار اما .....
پایگاه خبری اوای رودکوف - عطالله بدری :از عابری پرسید دنبال چه هستند یکی از پشت سانتافا گفت سعادت شهر و دیار  اما .....

دلم برای این روزهای مردمم و انتخابات پیش رو می سوزد ؛ بصورت مطلق نه اما تا حدود ی ! ملاکها عوض شدند اصل شایسته سالاری به حاشیه رفت؛ لیستها ؛مانورهای انتخاباتی ؛پول و مقام و موقعیت ؛ دروغ و دوز و کلک ؛ وعده های بی سرانجام ؛ مهربانیهای مقطعی و دهها چیز دیگر جای خود را با ساده زیستی ؛ایثارگری ؛ولایتمداری در عمل ؛ اصالت و ....عوض کرده است.

نیروهای متدین و مخلص نیز فضا را برای حضور مناسب و مساعد نمی بینند در مقابل بعضیها به جیب پرشان می اندیشند و هوای بهارستان می کنند.


آن طرف هم البته  عده ای  وکیل و مدافع  و بلندگوی نامزدهای انتخاباتی ؛ نمایندگان و مدیران شدند  و کمتر اجازه عرض اندام به مردم را می دهند کارهای کرده را به حساب خود و نکرده ها را به گردن قوه مجریه می اندازند!

همین دسته بیشتر به منافع خود می اندیشند و از هراقدام اصلاحی و عمومی که باعث رشد و وحدت شودجلوگیری بعمل می اوردند تابتوانندمحیطی امن برای منافع خود داسته باشند  البته از نگاه ما اینها مستاجرهایی بیش نیستند زیرا قلمها وقدمهاشون درمعرض اجاره سیاستهای دیگران قرار گرفته است.

  ماحصل چنین نگاههایی می شود این : که گروهی دراوج قدرت و ثروت و گروهی در اوج ذلت و عده ای از پرخوری زخم معده بگیرند و عده ای از گرسنگی تلف شوند، گروهی در رختخواب مخمل و جمعی فرش زیرین انها  زمین وبستر انها سنگ و کلوخ و روپوش انها اسمان باشد و صد البته که  این روش نوعی  مدیریت  تریبونی و دوربینی است و  نمی توانند سعادت بشر ی را همراه داشته ویاحتی  جوابگو باشد!

بگذریم ؛ درد دلها زیاد است .....درفرمایش شهید رجایی داریم می فرمایند : هرگاه تغییری در من دیدید ممکن  است خودرا فراموش کرده باشم  باهمان مشخصات قبل بگو محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد اهل قزوین که زمانی دورگرد وّبعدش قابلمه فر وش شدی چه می کنی روی من دادبزنید فریاد کنید  اما برادرانه ؛ ایا ما پذیرش این کار را داریم !!

 ایا ما مرام شهید رجایی را داریم ؟ نه باورم نمی شود حداقل در مناطق محروم نمی شود ادعای مردم داری کرد با ماشین های  فاخر و  با پولهای انچنانی؛ و برخوردهای اینچنینی با مردم  تا کرد  باید همجنس مردم بود تابفهمید درد محرومیت یعنی چه ؟ تابدانی شب تاصبح گرسنگی فرزندان یعنی چه ؟ تادرک کنی شبهادست خالی پیش خانواده ای منتطر ، امدن یعنی چه ؟

اما برابرنظر کارشناسان دلسوز نظام امروز سیلی که بپاشد چه از  داخل و یا خارج بصورت گسترده حتی درجهان  و جهان اسلام  دست ساز انسانهای بی تجربه  وعقده ای و دشمن می باشد  سیلی که عوارض ان سالیان سال همانند بمب اتم در محل و مکان و در خاطرات مردم دیده می شود  این سیل نتیجه انتخابهای بد ؛ قول وقرارهای بدون پشتوانه ؛ نوعی کاسبی ومعامله گری؛ غصب حقوق مردم وتبعیض  توسط عده ای بی درد می باشد.

سیل نشان ازبی دردی وناتوانی ازطرح مشکلات مردمی است سیل ناشی از شبگردی؛ اعتیاد خودکشی ؛ طلاق ؛ نزاع های قومی و قبیله ای ؛ فرهنگی ؛ فقر و تنگدستی ؛ گرانی و  اشفتگی بازار را به دنبال دارد .

سیل یعنی جدب نیروهای سفارش شده شما کارگزاران وحامیان درپستهای میز خدمت  که شاید کمترین اعتقاد به نظام وارزشهای  انسانی را دارا باشند .

 در این سیل نفس گیر  بعضا ترکش انها به ما و مناطق  محروم اصابت کرده و  جای سوال هست  از بعضی از برادران مجلسی ونمایندگان محترم  مردم ؛ شما که ناظر عملکرد دولت  هستید و مردم هم ناظر شما هستند  و در این روزها و ایام قصد داریدعملکردخودرابرای ورودبه کارزار انتخابات بازسازی  کنید در مقابل مردم و مطالبات مردم چه پاسخی دارید.

در زمان ریاست فعلی و قبلی شما  کدام طرح و برنامه ولایحه برای رفع مشکل مردم ارایه ویاتصویب کردیدچرا کارهای جامانده دیده نمی شوند ونمایندگان ما تنها به لوایح دیگران رای میدهندوچمشان به  دهان فراکسیونی که به  ان وابسته اند بند است. از بدو انقلاب تاکنون چند لایحه وطرح توسط نمایندگان مابه صحن مجلس رفته ویاتصویب شد  به کدام برنامه شما قسم بخوریم و افتخار بکنیم؟  کدام دردسر را برای مردم  کوتاه کردید؟ بگذاریدمردم عزیز بنابه تکلیف و توصیه مقام معظم رهبری حضورباشکوهی داسته باشند. 

با شما هستم آقایان مدعی ؛ پس کو  کدام  ؛آیا می خواهید دوباره با قول و قرار و ادبیات جدید مردم را  وادار کنید تا نکردها ی شما را باور کنند ؟  آیا باز هم می خواهی عرض خود ببری و زحمت ما بداری  ........
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
مهران بی مدیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
جالبه حاجی جان خود شما که از لیدرهای عدل هاشمی بودید و رای خیلی از جوانان و خانواده های لنده را برای وعده های پوچ وی گرفتید این رقومه شما نشان از بی تدبیری عدل هاشمی و عدم توجه به لیدرهایش را نشان می دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
متن جالب و درد ولهای سردار بدری از راویان و یادگاران دفاع مقدس کاملا بجا و دغدغه ی همه ی نیروهای ارزشی و انقلابی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
حاجی به نکته خوب درزمان مناسب اشاره کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
درود بر سردار سرافراز اسلام ؛ حاج عطالله بدری او که بیش از سی سال از عمر خود را مردانه و بی ادعا ؛ در گمنامی و با ترکش و تیرهای در بدن وقف نظام و انقلاب کرد و امروز با قلم خود راوی دفاع مقدس شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین