« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۹۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
درد ودل دانشجوی لنده ای؛با مسئول بسیج دانشجویی استان:
جناب آقای رئیس : از آن جایی که تجسم انقلاب ، در قانون نهفته است ، آیا بسیج دانشجویی ، چتری برای همه سلیقه های استکبار ستیز نیست ؟
 (مقام معظم رهبری) : میتوان بسیج را بحق ، مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان نامید.

پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی:انقلاب اسلامی ایران ، با کوس انا الحق ، و مفاهیم روح افزای معمار فرزانه اش حضرت امام خمینی(ره) ، و باتشکیل حکومت اسلامی ، عطر گل های بهاری را در جهان پراکنده کرد ، تا ملل مظلوم تحت سلطه های استعمار کهنه و نو در یابند ، که  َقُلْ جَآءَ ٱلْحَقُّ وَ زَهَقَ ٱلْبَٰطِلُ إِنَّ ٱلْبَٰطِلَ كَانَ زَهُوقًا ، نیازمند خودباوری و الگوگیری از معجزه  جاویدِ پیامبر اکرم (ص) و تبعیت از سیره ی ائمه ی بزرگوار می باشد ، امروزه هم می بینیم ،  آمریکای جهان خوار ، که مدعی امپریالیسم جهانی است ، هرروز چگونه با کوته فکری رییس جمهور وسیاستمدارانش ، به عجز خودشان در مقابل بصیرت مقام معظم رهبری ، اعتراف می کنند ، رهبری که با وجود تحریم های ظالمانه ، مدبرانه به چشم اندازهای تمدن اسلامی ، چلچراغ روشنی می بخشد.


جناب آقای دکتر مهدوی مسئول محترم بسیج دانشجویی استان ک.ب :

بعنوان یک دانشجوی بسیجی ، سعی کردم از بدو ورودم به دانشگاه پیام نور لنده ، با نیتی خالص و بدون نقاب ، در میقات پا برهنگان ، در تشکل نظام یافته بسیج دانشجویی با گمنامی ، در جناح های سیاسی حل نشوم ،  و اصلاح را با تحقق عدالت واصول گرایی را با ترجیح اصول به شخصیت ها گزینش دهم ، وبا هشیاری و حلم به موقعیت ها مطالبه گری کنم ، تا با حضور درمیدان های چند جانبه عمل گرایی ، تکاپویی امیدوارانه ، هدف دار و روبه سلوک ،  در چشم انداز اسلامی دانشگاه ایفا و به نیرویی که پشت ولایت فقیه هست ، آرامش خاطر یابم ،

۱-از آن جایی که تجسم انقلاب ،  در قانون نهفته است ، آیا بسیج دانشجویی ،  چتری برای همه سلیقه های استکبار ستیز نیست ؟

۲-بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست ، و بسیجیان واقعی شبیه اسطوره ها هستند ، آیا دانشجوی بسیجی وقتی انگیزه ، و روح ایمان ، براو حاکم باشد ، نقش عنصری بی همتا برای پیشبرد آرمان های بلند والای انقلاب را عامل نمی شود ؟

۳-آیا من دانشجو ، وقتی در طی این چند سال ، با افتخار ،  مسلح به مولفه ی اشتیاق در برنامه های  تئوریک بسیج دانشجویی  بوده ام ، چرا باید در پازل تراشی های احساسی ، که موشکافی ومطالعه دقیق عالمانه پشت سرشان نیست ، محکوم به انزوا و گوشه نشینی شوم ؟

درپایان  از وظایف و انتظارات بسیج دانشجویی این است ، که بعنوان عنصری پاک نهاد ، چراغ هدایت رادر دل خود و محیط دانشگاه فروزان ، و فضا را با صلح وصفا نورانی سازد ، ودر جذب حداکثری پیشگام باشد ، امیدوارم با نگاه منصفانه همیشگی ، از مسئول بسیج دانشجویی ،  دانشگاه پیام نور لنده  ، علت را جویا شوید ، تا بتوانم با پیکروسیکام های هرشبم ، در اردوهای جهادی هتریکی ماندگار ثبت کنم.

سید غفار فتحی
۱۳۹۸/۵/۱۰
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
ایشون یکی از چهره های......................... دانشگاه و شهر لنده است.همه میسناسنش
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
ایشون یک ضد........... است و همه میشناسنش
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
ازکی تاحالا شمااستکبارستیزشدی ..............................................
A
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
واقعا مرسی بابت تمام تلاش ها و زحماتی که میکشی.تو تنها کسی تو لنده هستی که از وقت و زندگیت میزنی تا به این مردم خدمت کنی.آخرش هم باید با کلمات رکیک باهات برخورد میکنن.واقعا از این مردم قدر نشناس در تحیرم...
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
حیف است که چنین شخصیتی مورد این همه هجمه قرار گیرد،آیا کسانی که به دروغ تهمت وبرچسب می زنید ، برای حرف هایتان سندومدرک دارید؟غفار فتحی افتخار شهرستان اولین هاست.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
فکر کنم چون آقای فتحی حرف دل مردم رو میزنه و نقد میکنه مسئولین رو به مذاق بعضیا خوش نمیاد ، فتحی جان اندوهگین نباش
فربد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
آقایان پرهام وعلیرضاشماهروقت خودتون چیزی بارتون بودوازفرهنگ فلسفه ومطالبه چیزی حالی تو شد اونوقت بیاین راجب افتخارومطالبه گرشهرلنده نظربدین
دعوتتون میکنم به مطالعه همچنین به جمع آوری اطلاعات بیشتر راجب سیدغفارفتحی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
.........................................................................................................................................................................................
مدیر پایگاه پیامهایی که حاوی توهین و تهمت باشند منتشر نخواهند شد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین