« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
با حضور معاون اول قوه قضاییه
مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد باحضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،مراسم تودیع و معارفه رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

 دراین مراسم حسن نگین تاجی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 4 ساله حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

با مردم مدارا کنید!

رئیس سابق دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: باید با مراجعین به‌ویژه در دستگاه قضایی طوری برخورد کنید که مردم امیدوار و نسبت به نظام عاشق‌تر شوند.

حجت‌الاسلام مزارعی خطاب به مسئولان گفت: با مردم مدارا کنید زیرا مردم عاشق ولایت و اهل بیت هستند و نکند عملکرد ما فاصله‌ای ایجاد کند که فردا خود ما اولین کسانی هستیم که در درگاه الهی مواخذه می‌شویم.

از تمام ظرفیت ها برای صلح و سازش استفاده کنید

معاون اول قوه قضائیه هم در ایم مراسم خطاب به قضات گفت: از تمام ظرفیت استان برای صلح و سازش استفاده کنید زیرا خیری که در صلح و سازش است در اقدامات قضایی نیست و جایی که چاره‌ای نبوده و صلح و سازش کارساز نباشد باید دستگاه قضا وارد شود.

محسنی اژه‌ای با تاکید بر تقویت شوراهای حل اختلاف، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضا شد.

مردم از اختلاس؛ تبانی ؛ پول‌شویی و جرائمی از این قبیل ناراحت هستند

نگین‌تاجی رئیس جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمدهم نیز بخشی از سخنان خود به بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره داشت و عنوان کرد: امروز مردم از اختلاس، تصرفات غیرقانونی در اموال دولتی، تبانی در اموال دولتی، پول‌شویی و جرائمی از این قبیل ناراحت هستند و در این زمینه موضع دستگاه قضا، فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: