« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰
عصر امروز انجام گرفت:
نشست مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده با خبرنگاران با موضوع طرح ابادانی و پیشرفت شهرستان و فعالیت‌های بنیاد علوی و مستضعفان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر ملی پیشرفت و آبادانی منطقه ۵ کشور در نشست با خبرنگاران شهرستان لنده با بیان اینکه مهم ترین  هدف ما خدمت به مردم و مناطق محروم است گفت: بنیاد به دنبال تغییر نگرش در بین مردم مناطق محروم در رسیدن به پیشرفت و آبادانی است و این مهم با هم افزایی در طرح های مختلف بنیاد علوی تحقق می یابد.


محمد علی جعفری افزود: بنیاد علوی در تلاش است با کنار گذاشتن تصدی گری دولتی ؛ کارها را به مردم واگذار کند که با این کار شاهد ورود گروه های جهادی در حوزه های مختلف خواهیم بود.
 
وی اظهار داشت: در آینده ی نه چندان دور در سیستم مدیریتی بنیاد تغییراتی حاصل و برای تقویت رویکرد مردم محوری و اعتماد  مردم  نسبت به برنامه های توسعه ای خود از شاخصه هایی چون شناسایی و استفاده از ظرفیت های معتمدین ؛ نخبگان و  اهالی رسانه برای مشارکت حداکثری در طرح ها، ایجاد اشتغال پایدار روستایی، آموزش و ... استفاده خواهد نمود.

مهندس جعفری با بیان اینکه در ادامه راه قطعا ایجاد بنگاههای کلان اقتصادی در سطح شهرستان لنده در دستور کار می باشد اظهار داشت :متاسفانه حجم مطالبات مردم و ادارات و نهادهای مختلف از بنیاد علوی باعث شد تا از فرایند اشتغال که مهمترین ماموریت بنیاد در مناطق محروم است فاصله بگیریم.

وی در این راستا اشاره کرد؛ اگر چه در روند طرح آبادانی و پیشرفت لنده وظیفه خود میدانیم کمک کار مجموعه های مختلف باشیم ولی باید خواست و مطالبه مسیولین شهرستان به سمت کارهای عام المنفعه گسیل شود.

 مدیر ملی طرح های پیشرفت و آبادانی منطقه ۵ کشور در پایان گریزی به طرح پیشگیری از ویروس منحوس کرونا زد و ضمن تقدیر و تشکر از مردم و گروههای جهادی گفت:در بحث کرونا اقدامات خاص و قابل قبولی با حمایت ویژه ی بنیاد علوی در سطح شهرستان انجام گرفت که جا دارد رسانه ها در تشریح این خدمات تلاش بیشتری کنند.

قبل از سخنان مدیر ملی طرح های پیشرفت و آبادانی منطقه ۵ کشور ؛ رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده طی سخنانی با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمام امام زمان (عج) و تبریک به مناسبت انتصای مهندس جعفری به عنوان راهبر بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت:بدون شک ایجاد یک یا چند کارگاه تولیدی و اقتصادی در سطح شهرستان لنده  که مهمترین مطالبه ی مردم از بنیاد علوی نیز می باشد  باعث اشتغال مولد و رفاه پایدار و یادگاری ماندگار برای بنیاد علوی در این شهرستان خواهد شد.

فتاح بدری در ادامه با بیان اینکه مشورت باعث می‌شود خلاقیتها فرصت ظهور و بروز یابد و میزان رضایتمندی از امورات و تصمیمات جمعی بیشتر گردد خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت خبرنگاران ؛ اهالی رسانه و همچنین استفاده از نظرات و دیدگاههای نخبگان ؛ جوانان و متخصصین برای پیشرفت امور و شناسایی بیشتر مشکلات و محرومیتهای شهرستان شد.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده تصریح کرد:خدمات ارزشمند بنیاد باید به درستی در سطح جامعه اطلاع رسانی شود تا نقش محوری این بنیاد به درستی در بین احاد جامعه نهادینه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: