« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده عنوان کرد:
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در حاشیه بازدید از از صنوف در مرحله دوم طرح فاصله گداری اجتماعی هوشمند گفت:داشتن کد رهگیری بهداشتی برای صنوف کم‌خطر ادارات و نهادها الزامی است.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در حاشیه بازدید از از صنوف در مرحله دوم طرح فاصله گداری اجتماعی هوشمند گفت:داشتن کد رهگیری بهداشتی برای صنوف کم‌خطر ادارات و نهادها الزامی است.

 مهندس نورمحمد نعمتی اظهار داشت:در این مرحله، صرفا مشاغل « غیر پر ریسک» همراه با التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که  از تاریخ ۲۳ فروردین ماه در استان‌ های کشور فعالیت مجوز دریافت کرده اند ، باید فعال شوند.


وی افزود: ضمن تاکید بر اجرای مصوبات، بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در گام دوم و نظارت دقیق توسط دستگاه هایی اجرایی ذیربط برای اجرایی نمودن آنها راخواستار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده: تایید تعهدنامه به‌ صورت الکترونیکی مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سامانه سلامت خواهد بود و تمامی ادارات و ارگانها و اصناف ضمن مراجعه به سامانه http://salamat.gov.ir با دریافت کد رهگیری  نسبت به نصب آن در واحد صنفی یا اداره اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد داشتن این کد رهگیری برای تمامی اصناف و ادارات و ارگانها الزامی است و کسانی که این کد رهگیری را اخذ ننمایند  از فعالیت اصناف جلوگیری و ادارات  مربوطه تذکر دریافت خواهند کرد.

وی آخرین زمان ثبت نام برای کد سلامت بهداشتی را تا‌ روز جمعه ۲۹فروردین ماه اعلام نمود و از روز شنبه بازرسین نسبت به بازرسی اقدام خواهند کرد و اصناف و اداراتی که این کد را اخذ ننموده باشند  هم از فعالیت اصناف ممانعت بعمل می آید و هم به ادارات تذکر جدی داده خواهد شد.

مهندس نعمتی در پایان خواستار همراهی و همکاری همه مردم شهرستان در راستای اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی شد.

گفتنی است ظهر امروز معاون فرماندار ؛مدیرشبکه بهداشت و درمان و نماینده امور صنفی شهرستان لنده از تعدادی از صنوف شهر در راستای پیگیری مرحله دوم طرح فاصله گداری اجتماعی هوشمند بازدید نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: