« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
«سید خدا دوست موسوی» فرماندار لنده، در پیامی فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه روز «معلم» را به همه فرهنگیان به ویژه معلمین این شهرستان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛متن کامل پیام تبریک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت روز معلم به اين شرح است:

باسمه تعالی

بزرگداشت مقام و منزلت معلم در جامعه‌ی ما تنها به تکریم علم و دانش‌اندوزی محدود نمی‌گردد و در حوزه‌ی آموزش رسمی نیز متوقف نمی‌شود بلکه بزرگداشت مجموعه‌ای از ارزش‌های والای انسانی و تکریم یک فرهنگ متعالی است.

بزرگداشت روز معلم در حقیقت ادای دین است به حاملان مشعل دانایی در درازای تاریخ، احترام ویژه ای است به کرامت انسان و در کلامی جامع، نشانه‌ای است از حرمت به مقام شامخ خلیفه‌اللهی انسان.

در تعالیم پربار و متعالی اسلام و نیز فرهنگ اجتماعی غنی ایران، هر کسی که آگاهی ما را فزونی بخشد، بر تاریک‌ خانه‌ی جهل نور دانش بیفروزد، استعداد هنری ما را برکشد، ناشناخته‌های فرهنگ و تمدن اقوام و ملل گوناگون را به ما بازشناسد و ما را در طریق معرفت قرار دهد در دایره‌ی آموزگار، مربی، معلم و استاد قرار گرفته و در صدر نشسته و قدر و منزلت خواهد یافت، جامعه ما از چنین زاویه‌ای به جایگاه تعلیم و تربیت و مقام معلم می‌نگرد.

پ.ن؛ بدون شک اندیشه متعالی شما عزیزان در سالی که بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب جهش تولید نامیده شده است ،پشتوانه علمی بر توسعه کشور عزیز مان ایران خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب ، استاد مرتضی مطهری، این روز عزیز را که به نام معلم مزین گشته بر تمامی اساتید و فرهنگ دوستان، بطور ویژه محضر فرهنگیان فرهیخته شهرستان لنده، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را که مایه امید ملت و راهشگا و راهنمای کشور در تمامی امور هستید ، مسئلت دارم .

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: