« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
ظهر امروز انجام گرفت؛
به مناسبت هفته قوه قضائیه کارکنان قضایی و اداری دادگستری شهرستان لنده با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرپرست دادگستری شهرستان لنده در این نشست ضمن تجدید بیعت خود و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان با آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری به ارائه گزارش مختصری از عملکرد دستگاه قضائی شهرستان پرداخت و از تلاش همکاران قضایی و اداری خود تشکر نمود و گفت: اولویت دستگاه قضا بحث اجرای عدالت و امنیت پایدار برای مردم است و تمام تلاش ما و همکارانمان این است که مردم احساس امنیت نمایند و اگر مردم احساس امنیت کنند زندگی سهل و آسانی دارند.

ایرج علیبازی اظهار داشت: تأمین عدالت بر اساس اصل قانون ، بر عهده دستگاه قضایی است و این وظیفه سنگین به تنهایی از سوی این دستگاه امکانپذیر نیست و همه دستگاه‌ها با هم افزایی در کنار قوه قضائیه، توسعه همراه با عدالت را رقم خواهند زد.

عملکرد مثبت شورای حل اختلاف لنده در ۱۲ ماه گذشته

ایشان باحمایت از عملکرد شوراهای حل اختلاف شهرستان لنده افزود: باتوجه به میزان پرونده های وارده و مختومه ؛ شورا توانسته بخشی از مشکلات مردم را حل و فصل نماید و در مجموع عملکرد شورای شهرستان را مثبت ارزیابی کرد.

کاهش اطاله دادرسی از اولویت‌های دادگستری لنده است

این مقام مسئول در شهرستان لنده با بیان اینکه در یکسال گذشته دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی به منظور رفاه حال مردم و تسریع در روند پروندها  در سطح شهرستان افتتاح گردید از کاهش اطاله دادرسی طی سال گذشته در دستگاه قضایی شهرستان لنده خبر داد و گفت :در سه ماهه ی گذشته سال جاری نیز این مهم در اولویت کاری دادگستری شهرستان قرار گرفت.

سرپرست دادگستری شهرستان لنده افزود:در راستای کاهش اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوقه و توجه به بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه در این خصوص، در سال  1398تعداد4497 فقره پرونده ورودی رسیدگی و همین تعداد نیز مختومه شده‌اند.


19 هکتار از اراضی ملی در سال ۹۸ به بیت المال برگشته است

قاضی علیبازی در ادامه بر رسیدگی سریع، محکم و بدون اغماض و قطع دست متجاوزین از حقوق بیت المال تاکید کرد و گفت: در سال 1398 با اجرای احکام قضایی بالغ بر 19 هکتار از اراضی ملی به بیت المال بازگشت داده شده است.

گفتنی است طی هفته گرامیداشت قوه قضائیه علاوه بر دیدار کارکنان قضایی شهرستان با امام جمعه محترم ؛ رئیس، دادستان، کارکنان و قضات  شهرستان لنده نیز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن غبارروبی گلزار شهدا با اهدا گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با نثار فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌های آنان تجدید میثاقی دوباره بستند همچنین فرماندهی سپاه ناحیه لنده و جمعی از همکاران ایشان و امام جمعه موقت نیز با مسولان دادگستری دیدار و گفتگو نمودند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: