« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
سرگرد فرزین جمشیدی گفت: این طرح با مشارکت یگانهای انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرگرد فرزین جمشیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت این طرح با مشارکت یگانهای انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .


وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری پنج  نفر سارق که به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند همچنین در راستای مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر مقدار ۵۴۸ گرم انواع مواد مخدر و دو حقه وافور کشف و ضبط و ۵ نفر خرده فروش مواد مخدر  نیز دستگیر شدند.

سرگرد جمشیدی با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو و ده دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد وی خاطر نشان کرد در ادامه این طرح تعداد ۴۵ نفر متهم تحت تعقیب نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده  در پایان ضمن تأکید بر استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در طول سال عنوان کرد: مقوله برقراری آرامش و امنیت در جامعه همواره حائز اهمیت برای نیروی انتظامی بوده و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات پیشگیرانه در دستور کار پلیس است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ؛جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: