« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
با صدور اطلاعیه‌ای اعلام شد:
اداره تبلیغات اسلامی لنده در خصوص تهیه و پخت غذا در طول ماه صفر توسط هيأتها و موكب داران اربعين حسینی و تخصیص بسته های غذایی به آنها اطلاعیه ای صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در اطلاعیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده آمده است: باعنايت به هماهنگيهاي صورت گرفته با سازمان صمت استان و تخصيص سهميه اقلام غذايي  براي نذورات محرم و صفر هيئات مذهبي و عزاداري و همچنين با توجه به نزديكي اربعين حسيني و دهه آخر صفر و درخواست فراوان هيأتها و موكب داران اربعين مبني بر تهيه بسته هاي غذايي و توزيع بين عزاداران و نيازمندان ، مستدعي است هيئات مذهبي و موكب داران اربعيني، که قصد تهیه و پخت غذا در طول ماه صفر دارند سریعا درخواست خود را به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اعلام، تا به حول و قوه الهي ، پس از صدور حواله در استان و واريز وجه لازم توسط درخواست دهندگان نسبت به دراختيار گذاشتن اقلام مذكور اقدام لازم بعمل آيد. اقلام غذايي-برنج دانه بلند كيسه 10 كيلويي  1.450.000
گوشت گوساله  هر كيلو   550.000 مرغ  هر كيلو 129.000 روغن بطري 810 گرمي 84.000

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در این اطلاعیه اخرین مهلت مراجعه را  دوشنبه 14 مهر 1399 اعلام نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: