« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۶۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه پنج مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان گزارش شد.

دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه ۳۲۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۳۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۰۸۰ مورد گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه با بیان اینکه از ۱۹۴ نمونه دریافت شده از بیماران، متاسفانه ۴۰ درصد از آن‌ها به کووید ۱۹ مبتلا شدند، بیان کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد با ۵۸ درصد، کهگیلویه ۲۷ درصد، چرام هفت درصد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله دو متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.
وی یادآور شد: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا و تحمل آن تا زمان کنترل بیماری هستیم، باید روزمرگی خود را همراه با دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.



منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: