« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
حوادث؛
هر چند بی مهری ها و بی توجهی مسوولان امر خاصه مسولان استانی و مدیران کل را در حق مردم لنده به انحا مختلف دیده ایم ،اما بی توجهی تا این اندازه در خصوص پروژه های عمرانی در این استان خود نوبر شده است .
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمدظاهر آخش شهروند لنده ای در انتقاد از حادثه پیش آمده در پل تراب به دهدشت طی یاداشتی نوشت:کار هر کس نیست خرمن کوفتن/گاو نر می خواهد و مرد کهن


پُل  واژه آشنایی است و با شنیدن نام این عنوان ،ذهن افراد به سمت آب و سیلاب خطور می کند.

پرداختن به این موضوع که پل سازی از کی شروع شده است و نخستین پل ها کجا ساخته شده اند ،وقت گیر و زمانبر است و از حوصله این نوشتار خارج است اما در راستای اتصال محور لنده به پاتاوه و اخیرا لنده به تشان ، رودخانه مارون در محل تنگ آب تراب مانعی بر سر راه این محور به حساب می آمد که در دوره نمایندگی حجت الاسلام  بزرگواری ،کلنگ پل تراب به زمین زده شد و بنا بر اتمام این پروژه در مدت ۱۸ ماه بود است .

گرچه افراد زیادی از این ره آورد برای خود آوازه و نامی به دست آوردند و ستونهایی از رسانه ها را به وعده و وعید و دید و بازدید و سلفی پر کردن ،اما چهار سال نمایندگی آقای بزرگواری و چهار سال نمایندگی مهندس هاشمی پور  به اتمام رسیده است و حدود ۵ ماه از دوران نماینده کنونیحجت الاسلام موحد نیز می گذرد اما پل موصوفه هنوز اند خم شاهتیرها مانده است .

هر چند بی مهری ها و بی توجهی مسوولان امر خاصه مسولان استانی و مدیران کل را در حق مردم لنده به انحا مختلف دیده ایم ،اما بی توجهی تا این اندازه در خصوص پروژه های عمرانی در این استان خود نوبر شده است .

و گرچه مطالبی در خصوص نحوه اجرای  پایه های پل تراب حدودا یکسال پیش در بعضی محافل و گروههای مجازی عنوان شده است و شنیده ایم که خود حکایت از نظارت ضعیف  دستگاه های متولی نظارتی بوده است ،اما اتفاق اخیر در خصوص سقوط شاه تیرها و نبود نظارت و ایمنی و آسیب وارد نمودن به بیت المال و ایجا تاخیر مجدد چندین ماهه در تکمیل و راه اندازی با توجه به پیش رو بودن فصل بارندگی و وحشی بودن رودخانه،می طلبد که نماینده محترم مردم و جناب استاندار مسولان و متولیان امر را در خصوص تعلل و کم کاری ها باز خواست نمایند و مدعی العموم نیز به قضیه ورود نموده و با متخلفین برخورد نمایند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاحات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
عین واقعیت را بیان کردید.
لنده ی مظلوم لنده ی بدبخت لنده ی بیچاره
فقط شدی جایگاه مانور افراد سواره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: