« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
در بازدید رئیس دادگستری،دادستان و کارکنان دادگستری لنده از زندان دهدشت عنوان شد:
در هفته قوه قضائیه ، رئیس دادگستری،دادستان و کارکنان دادگستری شهرستان لنده از زندان شهرستان کهگیلویه بازدید به عمل آوردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛در هفته قوه قضائیه ، رئیس دادگستری،دادستان و کارکنان دادگستری شهرستان لنده از زندان  شهرستان کهگیلویه بازدید به عمل آوردند.


در این بازدید چند ساعته که رییس ؛ معاون و مددکار زندانیان اداره زندان دهدشت نیز حضور داشتند ، رئیس دادگستری شهرستان لنده ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار قوه قضائیه حضرت آیت الله بهشتی ؛با بیان اینکه یکی از اولویت ها و سیاستهای دستگاه قضایی، سرکشی و حضور مداوم قضات در زندان ها است،اظهار داشت: خوشبختانه مسولان قضایی لنده به طور مداوم از زندانیان بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند.



ایرج علیبازی افزود: باید تلاش کردبا اصلاح نظام زندان ها ، بازپروری بزهکاران را که در ق.م.ا مصوب سال ۱۳۹۲ نیز بر اجرای آن توجه وتاکید شده است به شکل موفقیت آمیزی انجام داد تا باهدایت و تشویق بزهکاران بتوان آن ها را در با شیوه های متدوال زندگی در جامعه تطبیق داد و بجای ضربه زدن به موقعیت اجتماعی بزهکاران را در مسیرصحیح و مفید اجتماعی هدایت کنیم.


رئیس دستگاه قضایی شهرستان لنده تصریح کرد: تحلیل مقررات وروش های جاری حاکی از این است در حوزه تقنینی در مرحله تشخیص و طبقه بندی زندانیان در سازمان زندان ها به آسیب شناسی روانی و اخلاقی بزهکاران اهمیت داده شده ولی نسبت به شناسایی و برچیدن عوامل اجتماعی جرم توجه قابل ذکری نشده است.


وی بیان داشت : برچیدن عوامل اجرایی جرم به تعامل همه دستگاه ها و سازمان ها نیاز دارد و دستگاه قضا به تنهای نمیتواند جور خلأ آموزش؛ تربیت؛ روانکاوی؛ ضعف اقتصادی و سایر عقده های اجتماعی را پر کند و نیاز به کار تخصصی؛ انقلابی و جهادی داریم.


گفتنی است طی این بازدید چهره به چهره ، موضوعات طرح شده از سوی مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسریع در حل مشکلات قضایی آنان صادر شد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: