« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لنده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد جمشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت، این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مرحله ی اجرا در آمد.


وی افزود ماموران از بازرسی منزل شخصی انواع اقلام ممنوعه ( یک عدد باطوم، ۵ قوطی گاز اشک آور، ۵ دستگاه شوکر برقی، ۲ عدد کلید دست بند، ۲۵ عدد فشنگ ساچمه زنی، ۱ عدد فشنگ جنگی، ۱۰ عدد فشنگ جنگی سلاح، تجهیزات ماهواره ای...، ۳ دستگاه ال ان پی، ۳ دستگاه سوئیچر، ۲ دستگاه فایندر و ۳۷ دست پاسور، یک لیتر الکل، ۲ عدد پنجه پنج بکس، ۳۵۸۲ عدد انواع مواد محترقه، مقدار ۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، مقدار ۱۰۰ گرم مواد از نوع سوخته ی تریاک، دو حقه وافور کشف و ضبط و در این راستا ۳ نفر دستگیر شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد؛ در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خورده فروشان مقدار ۱۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و تعداد ۱۰ نفر به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی لنده در پایان از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه  در زمینه توزیع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: