« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
سیاسی؛
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به اعتراضات مردم در خوزستان گفت:دستور دادم معاون اول شخصا به خوزستان برود. حساب مردم خوزستان از افراد معدودی که ممکن است شعارهایی بدهند، جداست....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرآنلاین، رئیس جمهور از مردم درخواست کرد که مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند و نگذارند دشمن سوءاستفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در هشتاد و سومین برنامه افتتاح طرح‌های ملی با عنوان جهش تولید با بهره برداری از طرح‌های مربوط به وزارت نفت در ۳ استان بوشهر، هرمزگان و فارس با اشاره به اعتراضات مردم در خوزستان گفت:دستور دادم معاون اول شخصا به خوزستان برود. حساب مردم خوزستان از افراد معدودی که ممکن است شعارهایی بدهند، جداست.

وی ادامه داد: حق مردم خوزستان است که اعتراض کنند و این وسط ممکن است فرد نااهلی از سلاح استفاده کند. از مردم عزیز خوزستان خواهش می‌کنم که مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند و نگذارند دشمن سوءاستفاده کند و البته مردم ما این آگاهی و بیداری را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: