« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
مدیر زراعت جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۰۰ هزار و۳۴۵ تن انواع محصول کشاورزی در مزارع این استان تولید و برداشت شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، عیسی راستین نسب اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸هزار و ۷۵۲ تن گندم،۱۹هزار و۷۷۰ تن جو،یکهزار و۵۱۳ تن کلزا،۲۷۹ تن نخود،۲هزار و۷۵۶تن عدس و ۱۶ هزار تن یونجه،شبدر و سایر علوفه ها در مزارع کهگیلویه و بویراحمد برداشت شده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال همچنین ۱۴هزار و ۳۵۰ تن گوجه فرنگی،یکهزار و۲۰۰ تن سیب زمینی و پنج هزار و۷۳۷ تن پیاز در مزارع استان برداشت شده است.

وی با بیان اینکه برداشت تولیدات بهره‌برداران استان در محصولات گندم و جو ادامه دارد و بقیه محصولات به پایان رسیده است اذعان داشت: این میزان محصول در ۱۷۷ هزار هکتار از مزارع استان برداشت شده است.

وی متذکر شد: امسال سه هزار و۱۳۷ هکتار از شالیزارهای استان زیر کشت شلتوک برنج رفته است.

راستین با بیان اینکه بیش از یکهزار و۱۰۰ هکتاراز مزارع استان زیر کشت لوبیا و سایر حبوبات است اضافه کرد: برداشت این محصولات آغاز نشده است.

وی عنوان کرد: تاکنون یکهزار و۶۰۰ هکتار از مزارع استان زیر کشت دانه های روغنی ذرت رفته است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: