« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان این نهاد از پرداخت هزینه آزمون های کارشناسی رسمی دادگستری و پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری معاف شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی و توافق به عمل آمده با مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، ثبت نام مددجویان این نهاد در آزمون های اخذ پروانه رسمی دادگستری و همچنین پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه انجام می شود.


وی تصریح کرد: مددجویان متقاضی بهره مندی از این امکان می توانند با ثبت اطلاعات خود در سایت WWW.230555.ir (بخش اطلاعیه ها) از پرداخت هزینه آزمون ها معاف شوند.

مظاهری افزود: افراد متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مواد آزمون ها به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام مدجویان متقاضی شرکت در آزمون های آزمون های کارشناسی رسمی دادگستری و پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری تسهیلاتی از جمله برگزاری دوره های ارتقاء آمادگی و ... برای این افراد در نظر گرفته می شود.

شایسته ذکر است؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه امسال نهم مرداد ماه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: