« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
پرفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد از نخستین( پیوند موفق ریه) در مرکز پیوند ابن سینا خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ پروفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد از نخستین( پیوند موفق ریه) در مرکز پیوند ابن سینا خبر داد.

 دکتر سید علی ملک حسینی  با تبریک موفقیت این عمل اکنون سخت ترین پیوند اعضای بدن در بیمارستان پیوند ابن سینای شیراز  انجام می شود.

با این پیوند موفقیت امیز، امکان پیوند تمام‌اعضا قابل اهدا از افراد مرگ مغزی شده در این مرکز فراهم شد

دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران از نخستین پیوندموفق ریه در مرکز پیوند ابوعلی سینای شیراز خبر داد.

دکتر ملک حسینی  با تبریک  موفقیت این عمل  به مردم و تیم پیوند ریه بیان داشت : این کار در مرکزی انجام گرفته است که به لطف خداوند وهمت  خیرین  به عنوان مهمترین همراهان مجموعه ، اکنون به  مدرنترین دستگاهها و تجهیزات  پزشکی مجهز و با تلاش کادر خود به پایگاه مهم و قابل اعتمادی برای رجوع بیماران برای انجام انواع عمل ها تبدیل گردیده است.

پدر پیوند کبد ایران  با اشاره به تربیت پزشکان جوان از اقصی نقاط ایران و حتی برخی کشورهای جهان در مرکز پیوند ابوعلی سینای شیراز گفت:اکنون سخت ترین پیوند اعضای بدن  در این بیمارستان توسط بهترین مختصصان  انجام می شود و پزشکانی که دراین مرکز تجربه کسب کرده اند در بیمارستانهای سراسر کشور مشغول به ارایه خدمات درمانی به مردم عزیز هستند.

این  پیوند  توسط زبده ترین پزشکان فوق تخصص ریه ،قلب و بیهوشی به سرپرستی دکتر پرویز مردانی فوق تخصص  توراکس و تیم همراه متشکل از دکتر طهمورث نیکنام فوق تخصص ریه ومراقبتهای ویژه ، دکترمسعود شفیعی فوق تخصص جراحی و پیوند قلب،دکتر امیریان، دکتر عبدی ،اساتید بیهوشی و تکنسین های اتاق عمل بصورت کاری کاملا تیمی  با موفقیت انجام شده است.

 دکتر مردانی  سرپرست تیم پیوند ریه ،این عمل را حاصل تلاش همه اساتید و کادر حاضر و هماهنگ کنندگان  برشمرده و ضمن بیان رضایت از نتیجه عمل،ابراز امیدواری نمودند که با تلاش این تیم ،زمینه انجام موفقیت امیز پیوند ریه برای سایر بیماران دارای شرایط پیوند محیا گردد.
بیمارستان خیر ساز پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز واقع در شهر صدرای شیراز به همت دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران بنیان  و با تلاش شبانه روزی اساتید و مجموعه  کارکنان خود و  همت و همراهی  والای خیرین و نیکوکاران ، به ارایه خدمات درمانی به بیماران در سطح داخل و بین الملل مشغول است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: