« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
آوای رودکوف؛
سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی لنده در پیامی از مردم این شهرستان تقدیر ؛ تشکر و خداحافظی نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی لنده در پیامی از مردم این شهرستان تقدیر؛ تشکر و خداحافظی نمود.


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوند قادر متعال را که در سایه عنایات خاصه اش، توانسته ام به عنوان سرباز ولایت چند سالی را  در شهرستان با فرهنگ و اصیل لنده و دیار ایل بزرگ طیبی خادم مردم شریف این خطه عزیزم باشم.

و اینک که دست تقدیر بر این شد تا ادامه خدمتم را در گوشه ای دیگر از سرزمین عزیزم ایران اسلامی ادامه دهم برخود لازم می دانم در مقام عمل به سنت نبوی "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” از همراهی و کمک و پشتیبانی مردم شریف ، متدین و با فرهنگ شهرستان لنده که در طول این چند مدت خدمت به بنده و نیروی انتظامی محبت داشته و همیشه یار و یاور ما بوده اند قدر دانی ؛ و طلب حلالیت نموده و ضمن خداحافظی بگویم اگر قصوراتی بوده است از ناحیه بنده بوده نه سازمان و اگر موفقیتی هم بوده است ناشی از زحمات همکاران و همراهی شما خوبان بوده است .

امیدوارم در سایه الطاف الهی و دعای خیر شما خوبان بتوانم در گوشه ای دیگر از ایران اسلامی خدمتگزاری صادق و فداکاری برای مردمان سرزمینم باشم .

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

سرگرد فرزین جمشیدی

به گزارش آوای رودکوف ؛ سرگرد فرزین جمشیدی که طی سالیان اخیر خدمات ارزشمندی را در شهرستان لنده داشته و همواره در تعامل با مردم و پشت کار فراوان زبانزد عام بوده ؛اخیرا طی حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی منصوب که مراسم معارفه وی روز شنبه در شهرستان بهمئی و مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید لنده طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.


منبع خبر :آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین