« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت،امروز ۵ طرح اشتغال زایی دامداری کمیته امداد منطقه یک یاسوج برای ۵ خانواده مددجو و جویای کار اجرایی شد.
گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ،رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت،امروز ۵ طرح اشتغال زایی دامداری کمیته امداد منطقه یک یاسوج برای ۵ خانواده مددجو و جویای کار اجرایی شد.

مصیب حیدری گفت اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۵ طرح اشتغال  ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی یاد آور شد از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۰ طرح اشتعال کشاورزی،دامداری وخدماتی برای مددجویان ومتقاضیان اشتعال اجرایی شده است.

حیدری اعتبار هزینه شده برای این ۱۶۰ طرح را بالغ بر ۵ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد وگفت،اجرای این طرح ها باعث اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر وتشکر از حمایت بانکهای عامل گفت تا پایان سال قریب به  ۶۰۰ طرح اشتعال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی میشود که تا کنون ۵۷۰ نفرتشکیل  پرونده و به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی همکاری بانکهای عامل را مهم ترین عامل در اجرای طرح های اشتغال عنوان کرد وگفت بعضی بانکها تا کنون حتی یک وام اشتغال افراد نیازمند را پرداخت نکرده اند که در صورت عدم همکاری بزودی اسامی انان با مدیران عامل بانکها وبه رسانه ها اعلام میشود.

 و همچنین از بانکهایی که دغدغه معیشت وکمک به نیازمندان را دارند واقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند نیز تقدیر خواهد شد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۲۵۲ نفراز کارجویان اشتعال در مدت ۶ ماهه ا ول ساری جاری اشاره وگفت،تا کنون ۲۹ خانواده خودکفا واز حمایت امداد خارج که تا پایان سال این رقم به ۱۰۰ خانواده میرسد.

رئیس کمیته امداد همچنین یاد آور شد در مدت شش ماهه اول سال ۱۸ نفر با معرفی به شرکتها وموسسات برای انان کاریابی شده که تا پایان سال با برنامه ریزی انجام شده این تعداد به ۹۰ نفر میرسد.

حیدری در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره کرد وگفت ،فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات،نهادها،سازمانها،نیروهای نظامی وانتظامی،شرکتهای دولتی وخصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده اندو برای انان بیمه پرداخت میشود میتوانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه ومبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین