« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
در نامه سرگشاده محسن تیربند فعال سیاسی و اجتماعی استان خطاب به استاندار عنوان شد:
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای سرگشاده به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب وی ؛ مشکلات و مسائل مختلفی را که این روزها در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد رسانده و تقاضای پیگیری شده‌اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛مهندس محسن تیربند فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای سرگشاده به استاندار جدید ؛ ضمن تبریک انتصاب وی ؛ مشکلات و مسائل مختلفی را که این روزها در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد طرح و تقاضای پیگیری نموده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد زاده /استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می کنم.

یقینا تخصص و تجارب حضرتعالی نوید بخش بیش از پیش خواهد بود و امیدوارم با قدوم مبارک حضرتعالی بر کرسی استانداری استان کفه های ترازوی عدالت رنگ و روی واقعی خود را بگیرد و این مویینگی که با هر اتفاقی بالا و پایین می شود به یک سطح متوازن در آید تا ملت آن را احساس کنند.

متاسفانه عدم توجه به استخدام های فله ای و خارج از تخصص در بدنه ادارات این استان بیداد می کند و انسان های بی پناه اما تحصیل کرده واقعی در زیر چکمه های قدرتِ ظالمانه له می شود و صدای شکستن استخوان های آنها گوش فلک را پر کرده است.

متاسفانه عدم توجه به حقوق بانوان زمینه اعتماد به نفس آنها را پایین آورده و چه مظلومانه با اعتقادات آنها بازی می شود.

اگر به اطراف این استان کوچک اما پر نعمت بنگریم خودمان را گوهری می بینیم در دل طبیعت خدادادی اما متاسفانه این گوهر هر چه که می گذرد، سیب های ناسالمی در پشت بعضی میزهای مدیریتی دارد که ریشه گوهر و طبیعت را خشکانیده است.

بدیهی است در این برهه زمانی حساس کشور، برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) و قابلیت های منحصر به فرد بخش کشاورزی استان برای پیمودن گام های توسعه پایدار و بالندگی بیشتر، نیازمند عنایت ویژه از جانب آن مقام محترم می باشد.

زمین خواری و تعرض به حریم جنگل ها و منابع طبیعی و محیط زیست در این استان باب شده و علت را باید در حذف مدیران ناتوان و اصلاح مدیریت بدانید.

گام دوم انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز استارت نخورده است و بیشتر جهت شعار از آن بهره می برند.

در این استان تفکرات و طرح های جوانان انقلابی به راحتی به سرقت می رود و با سیاست های ناسالم غرور جوانان انقلابی را له می کنند.

جریان انتخابات مرتبط با حوزه فرمانداری بویراحمد را که بنگریم مدتی است که سایه عدالت و شفافیت و دقت در حق مردم را نادیده  گرفته که در این مورد باید درد و دل مردم را شنید تا به وقایع پی برد و چرا رد صلاحیت ها باید سرنوشت حق و حقوق صلاحیت دارها را پایمال کند و این قانون نانوشته را باید چطور جمع کرد که شعار عدالت پایدار باقی بماند؟

عدم توجه به اصناف و بازاریان و تنظیم قیمت از سوی امور صنف و نظارت تعزیرات دستان پدران زیادی را در زیر بغل فشرده و سر مردانگی آنها را در پیش فرزاندانشان به نشان شرمندگی خم کرده و حتی از عهده و توان خرید قلم و دفتر که رکن اصلی و اساسی هر جامعه ای آموزش است از آن هم محروم نموده است.

برجامعه کارگران در استان ما نه نظارت و نه کنترل و نه مدیریت می شود و این مصداق بی عدالتی و بی پناهی است.

برخی شرکت ها از پرداخت حق و حقوق کارگران خود امتناع می کنند که نمونه آن را باید در شهرداری یاسوج دید و جرات ندارند که به کارفرمای خود تقاضای حق و حقوق سال قبل را بکنند چرا که ممکن است شغلش را از دست بدهد.

استان کهگیلویه و بویراحمد اگر به درستی مدیریت شود قطعا نتیجه آن را خواهیم دید و امیدوارم این حرکت انقلابی و حضور پر شور حضرتعالی مُهر تایید آن باشد و از درگاه باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) برایتان دعای خیر و سلامتی و عزت و سربلندی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: