« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
آوای رودکوف؛
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن هم باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرهنگ فرزین جمشیدی با اشاره به اینکه امنیت زیربنای حیاتی هر شهرستانی است اظهارداشت: حیات اقتصادی و شغل جوانان ما ارتباط مستقیم با بحث امنیت دارد.

وی بیان کرد،: وجهه شهرستان بهمئی به علت حوادث اخیر که از شهرستان‌های تاریخی و نخبه پرور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است مخدوش شده ما راهی به جز اجرای قانون نداریم و افزود: وجود سلاح غیرمجاز در منزل یک تهدید است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی براساس حکم و وظیفه‌ای که دارد در ایجاد آرامش و امنیت مردم جلودار است، گفت: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را بهم بزنند، بدون تعارف و درنگ برخورد می‌کند.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه کسانی که عنوان‌هایی برای خودشان قرار داده به عنوان مثال اراذل و اوباش و یا هر عنوانی که آرامش مردم را بهم بزند، خط قرمز نیروی انتظامی است، افزود: با این افراد در هر جایی که باشند به قطع یقین مقتدرانه و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بعد از موضوعات امنیتی با هنجارشکنانی که بخواهند رعب و وحشتی در کوچه، محله و یا بازار ایجاد کنند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه اگر کسی با هر وضعیت جسمی که دارد، بخواهد از آن سوء استفاده و یا در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند به طور قطع با وی برخورد خواهد شد، گفت: آن دستی که با بالا آوردن سلاح رعب و وحشت ایجاد کند دیگر قادر نخواهد بود حتی یک چوب کبریت را هم در دست بگیرد.

وی با اعلام اینکه فرصت برای کسانی که احساس می‌کنند، می‌توانند هنجارهای جامعه را بهم بزنند، تمام شده و من به آنها توصیه می‌کنم تا دیر نشده دست از عنوان‌های غلط انداز که برای خود انتخاب کرده‌اند، بردارند و به آغوش خانواده خود بازگردند تا در جامعه با آرامش زندگی کنند، گفت: اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بدانند اگر در جامعه ناهنجاری کنند هیچ جایی نه تنها در میهن عزیز بلکه در ممالک اسلامی هم نخواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با هشدار به افرادی که در سطح شهرستان سلاح گرم و سرد استفاده می‌کنند گفت:  وجود سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان بهمئی را از مشکلات این شهرستان برشمرد و جمع آوری آن‌ها را به نفع دارندگان این سلاح‌ها دانست و ادامه داد: وجود سلاح‌های غیرمجاز باعث شده جرم‌های زیادی در نقاط مختلف صورت گیرد.

سرهنگ جمشیدی اشاره داشت: داشتن سلاح غیرمجاز جرم است؛ طبق قانون کسی که سلاح غیرمجاز را تهیه، حمل، نگهداری و استفاده کند، مرتکب جرم شده است.

وی هشدار به کسانی که در فضای مجازی با اسلحه عکس و فیلم تهیه و منتشر می‌کنند، بیان کرد: افراد سابقه دار دارای سلاح و کسانی که در نظم عمومی اخلال ایجاد می‌کنند و در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌کنند علاوه بر برخورد قاطع قضایی می‌شود.

سرهنگ جمشیدی استفاده از سلاح در مراسم جشن و عزا را نیز جرم دانست و گفت: استفاده از سلاح در این مراسم، فرهنگ و آداب نیست بلکه بدعت است و نیروی انتظامی مکلف به جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز است.

وی در پایان از همکاری مردم شهرستان بهمئی به صورت ویژه تشکر کرد و خاست هرگونه مورد مشکوک را با شماره ۱۱۰ گزارش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: