« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
مدیر گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده خبر داد:
مدیر گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده از توزیع 90 کیلو گوشت میان خانواده های کم بضاعت با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فتاح بدری با اعلام این خبر گفت:کمک به خانواده های نیازمند، دستاورد بزرگ گروههای جهادی با حمایت و تعامل صادقانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که این مهم در ایام شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی امروز به شکل پر رنگ تری جلوه کرده است.

مدیر گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده افزود: این گروه جهادی در راستای همدلی با مردم و افراد کم بضاعت  مصمم به اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» بودند که خدا را شکر  این امر نیز با یاری مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در استان به اجرا در آمد و توانستیم در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» تعداد 90 بسته گوشت قرمز را بین خانواده های کم بضاعت تقسیم نماییم.

وی با قدردانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در استان که در اجرای این برنامه ها یاری گر بچه های جهادی هستند؛ خواستار تداوم این حمایت ها در راستای کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت شد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: