« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.


حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:در دید و بازدید های عید، حریم محرم و نامحرم ،پوشش بانوان فراموش نشود و فقرا به مساعدت و دستگیری نیاز دارند.

وی افزود:روز نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام نامگذاری کردند و این عزیزان به عنوان مجاهدان خاموش دارند خدمت می کنند برا حفظ امنیت من و شما و این روز را به این عزیزان تبریک عرض می کنیم.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:۲۹اسفند روز ملی شدن صنعت نفت این سرمایه بی بدیل که توسط استعمارگران چپاول می شد و از مهم ترین رویدادهای تاریخ کشور ما می باشد.ا

مام جمعه لنده گفت:اقدام قاطعانه سپاه پاسداران در حمله به مقر صهیونیست ها را شاهد بودیم و هر جا خبر اقتدار است مردم بیشتر احساس امنیت و عزت و آگاهی می کنند و از عزت آفرینی سپاه تشکر می کنیم.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:اما در کنار این اخبار خوب اتفاقات تلخی را  هم شنیدیم از جمله خیانت چند روز قبل دولت خبیث سعودی و گردن زدن دسته جمعی حدود ۸۱ شیعه و غیر شیعه که لازم است مظلومیت چنین افرادی فریاد زده شد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:رسانه های دنیا در برابر چنین کاری خفه شدند و متاسفانه دلارهای کثیف سعودی دهان مدعیان حقوق بشر را بست.

حجت‌الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:آخر سال است و خرید های شب عید و رسوم معمول، اما متاسفانه باز هم نبود نظارت کافی و لازم بر بازار،مردم تفاوت قيمت ها را می بینند همیشه تذکر داده شده اما کمتر دیده شده که یک اقدام جامع و یک برنامه منسجمی در این خصوص صورت بگیرد انتظار می رود نظارت قوی تری بر بازار انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: