« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
خطیب جمعه لنده عنوان کرد:
خطیب نماز جمعه لنده گفت: رهبر انقلاب خطاب به مجلس و دولت فرمودند:حد و فاصل همدیگر را رعایت کنید، کمک کار هم باشید ،اما در مسائل مربوط به همدیگر دخالت نکنید، اما متاسفانه در استان ما تحقق این موضوع رعایت نشده ،بلکه با ادامه دار بودن آن عملا بی توجهی به فرمایشات رهبر انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

دخالت نمايندگان در امورات دولت ، تجاوز به حدود صلاحیت قوه‌ی مجریه و خلاف فرمایش رهبری است

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:در آستانه یک عید بزرگ و مبارک قرار داریم،میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع ) که به همه شیعیان تبریک عرض می نماییم و با این میلاد خانه امیرالمؤمنین، پیغمبر و بی بی دو عالم روشن شد.

وی افزود:همانطور که از تاریخ شنیده ایم و خوانده ایم، امام حسن مجتبی (علیه السلام )مظلومیت ویژه ای دارد و به سردار تنها معروف است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:به جهت کرامت بی اندازه این امام همام که به کریم آل طاها معروف شده و حداقل ۲مرتبه در زندگی تمام سرمایه و دارایی خود را در راه خدا به فقرا بخشید، این هفته، از ۱۵تا ۲۱رمضان را به نام هفته کمک به محرومان و مستمندان نامگذاری کردند که می طلبد هر کس به وسع و توان خودش بحث رسیدگی به فقرا را مد نظر داشته باشد.

امام جمعه لنده با اشاره به دیدار مهم مسئولان نظام با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی گفت:سفارشات دلسوزانه ای را معظم له داشتند که یک بسته کامل توصیه های کاربردی، راهبردی ،اخلاقی ،معرفتی و مدیریتی در عرصه داخلی، خارجی اقتصادی و فرهنگی بود.

حجت الاسلام محمودی اصل از فرازهای رهبر انقلاب خطاب به مسئولان نظام به چند مورد اشاره کرد که داشتن نیت صادق در خدمت به مردم ، توجه به شعار سال، معطل نماندن به نتیجه مذاکرات هسته ای، مردمی ماندن دولت جدید از محورهای سخنرانی رهبر در جمع مسئولان نظام بوده است .

خطیب نماز جمعه لنده گفت: رهبر انقلاب خطاب به مجلس و دولت فرمودند:حد و فاصل همدیگر را رعایت کنید، کمک کار هم باشید ،اما در مسائل مربوط به همدیگر دخالت نکنید، اما متاسفانه در استان ما تحقق این موضوع رعایت نشده ،بلکه با ادامه دار بودن آن عملا بی توجهی به فرمایشات رهبر انقلاب شده است.

رهبر انقلاب خطاب به مجلس و دولت فرمودند:حد و فاصل همدیگر را رعایت کنید، کمک کار هم باشید ،اما در مسائل مربوط به همدیگر دخالت نکنید، اما متاسفانه در استان ما تحقق این موضوع رعایت نشده ،بلکه با ادامه دار بودن آن عملا بی توجهی به فرمایشات رهبر انقلاب شده است.

امام جمعه لنده گفت:در قضیه افزایش قیمت ها که هر ساله در فروردین ماه اتفاق می افتاد از مسئولان انتظار می رفت بیشتر ملاحظه مردم را می کردند .

حجت‌الاسلام محمودی اصل با اشاره به ۲۹فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت:ما به همه نیروهای مسلح کشورمان که وجود آنها عامل امنیت و اقتدار ماست، افتخار می کنیم و خدا قوت می گوییم‌ و روزشان را تبریک می گوییم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:آخر هفته آینده که شروع لیالی قدر است شبهای پرفضیلتی است که می طلبد از همین حالا ائمه محترم‌جماعات، فعالان فرهنگی، برنامه ریزی خوبی جهت استفاده مفید مردم ،جوانان و نوجوانان ،حتی المقدور در فضای باز و حیاط مساجد داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: