« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
خطیب نماز جمعه لنده عنوان کرد:
حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید شاخص شهرستان ما و جنوب کشور گفت:شهید هدایت الله طیب به چمران جنوب معروف است.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر  لنده با رعایت دستورات بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل برگزار شد.


حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید شاخص شهرستان ما و جنوب کشور گفت:شهید هدایت الله طیب به چمران جنوب معروف است. 

وی افزود:کسی که دانش آموخته آمریکا بود و می توانست در آنجا بماند و از نظر زرق و برق و تجملات آنچنانی برای خودش تدارک ببیند، اما عشق به جمهوری اسلامی و ارزش‌ها او را به سمت وطن و جبهه کشاند و سرنوشت زیبای شهادت را برای خودش و مردمان منطقه به ارمغان آورد.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:بسیار لازم است نسل جوان امروز نه تنها با نام شهید، بلکه با مرام شهید و مسیر عاشقانه این انسان بزرگ آشنا شوند.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب مجددا رویکرد اقتصادی دارد، عملکرد مدیران در دهه های گذشته و همین طور فشار ضد انقلاب برای ایجاد مشکل و سخت شدن معیشت مردم باعث شده که مثل سالیان قبل جهت تولید داشته باشد. 

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:بعد از مسئولین اجرایی کسانی که در بحث گفتمان سازی و فرهنگ سازی در زمینه تولید بیش از دیگران وظیفه دارند اصحاب رسانه و صاحبان تریبون هستند.

امام جمعه لنده گفت:همانطور که رهبر انقلاب تاکید فرمودند" نباید شعار سال صرفا در سربرگ های اداری و بنرها نوشته شود بلکه مسئولین باید در سیاست گذاری های خود به طور جد آنرا بگنجانند تا مردم اثرات محسوس آنرا ببیند. 

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد:حمله عربستان به کشور مظلوم و شیعه یمن جسارت بزرگی بود که با خیانت های برخی کشورهای عربی دیگر ، غربی ها و عبری ها صورت گرفت و این کشور در تقابل با یمن نشان داد که قدرت پوشالی دارد و این جنگ صرفا مانور رسانه ای بود.

امام جمعه لنده به سالروز برکناری آیت الله منتظری توسط امام اشاره و گفت:امام خمینی (ره) با این اقدام خود یک خطری که سر راه انقلاب بود از سمت خود برکنار کرد.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:آب نعمت بزرگ و مایه حیات است و باید برنامه جامعی برای استفاده درست از آن در اختیار باشد و فرهنگ سازی لازم انجام شود تا جلوی اسراف هم در آب شرب و هم در آب کشاورزی گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: