کد خبر: ۳۶۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:
"جلال دانش" ضمن گرامیداشت هفته دولت، به تشریح دستاوردها و عملکرددو سال و نیم دولت در نماز جمعه این هفته لنده پرداخت.

گزارش فرماندار لنده از اقدامات دولت در دوسال و نیم اخیر / شهرستان لنده یکی از ۱۰ شهرستان‌های برتر کشور در حوزه ارتباطات و پوشش ارتباطی است

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛"فرماندار لنده" قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده ضمن گرامیداشت هفته دولت، به تشریح دستاوردها و عملکرد دو سال و نیم دولت در شهرستان لنده پرداخت.

جلال دانش گفت : بنده ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ توفیق خدمت در لنده نصیبم شد و یک ماه مانده به پایان سال بود یعنی در واقع کار ما از ابتدای سال ۱۴۰۱ شروع شد گرچه ما از ابتدا کار را محکم آغا کردیم.

وی افزود :در طول دوسال و نیم که در خدمت مردم هستیم تقریبا هشت ماه درگیر یک انتخابات مجلس شورای اسلامی و دو انتخابات سنگین ریاست جمهوری بودیم.

دانش گفت : مشکلات زیادی در شهرستان وجود داشت و بخشی هنوز پا برجاست اما با توجه به زمان محدودی که داشتیم کارهای بسیار خوبی انجام دادیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت : بعضی از مردم و جوانان از ما درخواست کارخانه داشتند که این درخواست ها یک پیش زمینه و مقدماتی نیاز دارد مثلا باید برق ، جاده یا هم منابع مناسبی داشته باشیم مثل کارخانه گچ که در مراحل پایانی کارهای اداری خود است.

دانش گفت : مشکلات زیادی در شهرستان وجود داشت و بخشی هنوز پا برجاست اما با توجه به زمان محدودی که داشتیم کارهای بسیار خوبی انجام دادیم.

جلال دانش با اشاره به حوزه برق گفت : پروژه مهم ایستگاه دژکوه فاز اولش به بهره برداری رسید تا یک برق قابل اتکا داشته باشیم.

وی با اشاره به گلایه مندی های از قطعی برق در سطح شهرستان گفت : این خاموشی ها با برنامه است که در سراسر کشور با مشکل کمبود برق مواجه هستیم و ربطی به شهرستان لنده ندارد.

فرماندار لنده گفت :پیشران دیگر توسعه بحث راه است و تا وقتی راه مناسبی نداشته باشیم هیچ سرمایه گذاری درشهرستان حضور پیدا نمیکند.

وی افزود : به عنوان مثال همین کمباین ها که در تابستان ها نمی آیند غلات را برداشت کنند یکی از دلایلش راه نامناسب است گرچه قبلا برخودهای نامناسبی با آن ها صورت گرفته بود.

دانش با اشاره به جاده لنده_تراب گفت : در زمان حضور ما در لنده تقریبا این پروژه تعطیل بود و قسمت دوم این جاده کاملا از دستور کار خارج شده بود.

وی در ادامه گفت : ما با توجه به ارتباطاتی که داشتیم و دوست مشترکی که با مرحوم رستم قاسمی وزیر راه داشتیم توانستیم این پروژه با اعتبار ۲۰میلیارد تومان آغاز کنیم البته قرارداد اولیه ۹۶میلیارد تومان است.

فرماندار لنده با اشاره به هزینه بر بودن جاده لنده _تراب گفت : هر کیلومتر از راه لنده_تراب به علت جغرافیای خاص منطقه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد .

وی ادامه داد :قطعه دوم این جاده سرعت پیشرفت خوبی دارد و در قطعه اول هفته گذشته با دعوت از مدیرعامل محترم شرکت اسکان ایران و مدیرکل محترم راهداری نشستی داشتیم و توانستیم مشکلات این جاده برطرف کنیم.

جلال دانش گفت : یکی مشکلات دیوار حائل بود چرا که این منطقه ریزشی است و با شروع فصل بارندگی امکان ریزش و مسدود شدن راه وجود دارد.

ایشان افزودند : با بازدیدی که به همراه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم و پیگیری های ایشان با سازمان راهداری ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد برای احداث دیوار حائل در مناطق ریزش پذیر.

دانش گفت : کارخانه های آسفالت در مناطق ما تقریبا به دلیل عدم استاندارهای لازم سازمان راهداری تعطیل شدند و بر همین اساس بنا شد آسفالت از شهرستان بهبهان تامین شود تا سریع تر قطعه اول این پروژه را به پایان برسانیم.

وی گفت : پل ها در سطح شهرستان لنده تبدیل به یک آرزو شده بود که با پیگیری های لازم یا تکمیل شدند یا در حال تکمیل شدن هستند.

جلال دانش با اشاره به پل وحدت گفت : ۸ ماه مهندسین ما در یاسوج در حال ساخت این پل بودند که بخشی از این پل فلزی بارگیری و تخلیه شد و بخش دیگر در روز های آینده بارگیری و شروع به نصب خواهد شد.

فرماندار لنده گفت : جاده گریک به روستای شهید نوری را به درخواست مادر شهید در دستور کار قرار دادیم و هفته گذشته شروع به زیرسازی شده است و با تکمیل این جاده امیدوار هستیم مردم به منطقه خودشان برگردند و شروع به دامداری و کشاورزی بکنند.

وی با اشاره به جاده روستای دوک گفت : این جاده هیچ مشکلی از نظر اعتباری ندارد فقط مشکل عدم استاندارد کارخانه آسفالت است که به آن اشاره کردم دارد و بنا هست این مشکل هم با آوردن آسفالت از بهبهان یا کارخانه دیگری که استانداردهای لازم سازمان راهداری دارد شروع به کار شود.

جلال دانش گفت : راه روستایی برمل در چند روز آینده شروع به قیرپاشی و آسفالت خواهد شد

دانش گفت : بیمارستان لنده روزی که بنده آمدم تعطیل بود و این پروژه سال ۱۳۹۹ کلنگ زنی شد تا سال ۱۴۰۱ پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

ایشان افزودند : با پیگیری که داشتیم از سال ۱۴۰۱ تا الان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

دانش گفت : خانه بهداشت موگرمون تکمیل شد است و هفته آینده افتتاح می شود و خانه بهداشت مالملا و اورژانش جاده قیام هم قبلا افتتاح شده است .

فرماندار لنده:با پیگیری هایی که داشتیم الان شرایطی به وجود آوردیم که لیگ دسته سه در لنده برگزار می شود.

فرماندار لنده گفت : زمانی که در شهرستان حضور پیدا کردیم اداره ورزش و جوانان تعطیل بود و حتی این اداره به مدت سه سال مسئول نداشت.

دانش گفت : با پیگیری هایی که داشتیم الان شرایطی به وجود آوردیم که لیگ دسته سه در لنده برگزار می شود.

جلال دانش گفت : تمامی روستاهای دارای طرح هادی از جمله قیام ، مالشیخ ، چهار راه عالی طیب ، بنه بلوط ، مونه ، تراب و... ساماندهی ، در نهضت آسفالت چهره آن ها تغییر و همه آن ها را آسفالت کردیم.

دانش گفت : تنها پروژه جهش تولید شهرستان ، پروژه دشت بن در زمان حضور ما تقریبا تعطیل بود و فقط لوله های آن توسط بنیاد علوی خریداری شده بود ولی امروز نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت داشت البته به دلیل مشکلات پیمانکار با سازمان جهادکشاورزی این پروژه متوقف شده است.

فرماندار لنده گفت : درموضوع پروژه فرهنگسرا با پیگیری های که انجام دادیم زمین این پروژه را از منابع طبیعی گرفتیم و در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد قرار دادیم و باید خود اداره فرهنگ و ارشاد برای تامین اعتبار پیگیری کنند و کاری که از ما خواستند تامین زمین بود که این مهم را انجام دادیم.

فرماندار لنده گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری مشکلات بسیار زیادی داشتیم که حتی در شهرستان لنده مشکل آنتن دهی و اینترنت داشتیم و الان به جرات می‌توانیم بگوییم شهرستان لنده یکی از ۱۰ شهرستان‌های برتر کشور در حوزه ارتباطات و پوشش ارتباطی است.

بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
1
فقط حرف
اینایی که می گین مربوط به گذشته هست
شما یک پروژه بگو که تو دوره مدیریت شما تعریف شده باشه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: