کد خبر: ۳۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
یاداشت ارسالی؛
طی سالیان اخیر نیروهای توانمندی در حوزه دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد رشد يافته‌اند و فرصت بروز استعدادهای خود را نشان داده‌‌اند.

توصیه ای دلسوزانه به دستگاه قضایی استان ؛ نخبگان قضایی مجموعه دادستانی را فراموش نکنید

پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت ارسالی مخاطب: مراسم تکریم و معارفه دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.

مراسمی که در آن یکی از فرزندان شایسته استان به مسئولیت دیگری جابجا شد و فرزندی توانا در مسئولیت دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد گماشته شد.

اما در این بین یک نکته حائز اهمیت است که در قالب توصیه ای دوستان به مسئولان قضایی استان و کشور ارائه می شود.

طی سالیان اخیر نیروهای توانمندی در حوزه دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد رشد یافته اند و فرصت بروز استعدادهای خود را نشان داده اند.

یکی از این افراد توانمند که در کنار سیدعلی ملک حسینی از توانمندی بالایی برخوردار بود، حمید نادریان معاون دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود که در چند بخش به توان نرم افزاری این مجموعه کمک شایانی کرد، در بحبوحه مشکلات امنیتی و روانی حادث شده در برهه های مختلف شخصی که بار بسیاری از کارها را در کنار سایر عوامل دادستانی بر دوش می کشید، نادریان بود.

وی شخصیتی کاریزماتیک، تخصصی، مردم دار و عدالت محور بود و بارها با تلاش‌های متعدد خود، اقدامات نابی را در این حوزه از خود به جای گذاشت تا جایی که بارها تحسین مسئولان و بازرسان عالی مقام استانی و کشوری را برانگیخت.

اکنون زمان این است که به چنین افرادی توجه وافری صورت گیرد و در اینگونه جابجایی ها این نیروهای کلیدی به فراموشی سپرده نشوند و در بهترین موقعیت ها از امثال این افراد استفاده گردد، و این خود نقطه قوتی برای سیستم قضایی استان و کشور خواهد بود.

همان توصیه ای که مقام معظم رهبری به دولت مردان جهت استفاده از نیروهای مومن و انقلابی بعنوان کلید حل مشکلات اشاره کردند.

اکنون در این آزمون بزرگ باید دید مجموعه دستگاه قضایی استان چه رویکرد حسنه ای در این خصوص در پیش می گیرد و البته قطعا چنین نخبگانی در هر جای کشور که حضور داشته باشند می‌توانند منبع خیر و برکت باشند اما چه بهتر است که در ظرفیت های استانی از حضورشان بهره مند شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: