« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان امروز ما از تراز خود فاصله بسیار زیادی دارند.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، «امین فرزانه» مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در حاشیه سخنرانی «سیدحسین نقوی حسینی»در همایش «جوان انقلابی و مبارزه با فساد و اشرافی گری» تلنگری به دنیای دانشجویی دانشجویان این روزهای ایران زد که دانستن آن خالی از لطف نیست؛

امین فرزانه گفت:امروز اکثریت دانشجویان ما نه تنها در مورد فساد بلکه در مورد هیچ مسئله ای از مسائل روز کشور هیچ گونه تفکری ندارند حال آنکه آنان را قشر فرهیخته می نامند.

دانشجویان ما فکر نمی کنند...

فکر نمی کنند که آیا این نمایندگانی که انتخاب می کنند نسبت به آنها و مردم دغدغه مند هستند  یا نه؟

درد مردم را می فهمند یا نه؟ اصلا درد مردم را می دانند؟

مگر چه تفاوتی بین شهیدچمران و دانشجویان ۱۶ آذرماه با دانشجویان حال حاضر وجود دارد؟

چه اتفاقی این تفاوت، با این شدت را بوجود آورده که تمام دغدغه دانشجویان حال حاضر ما اتکِ کلش آف کلنز است و سلفی های اینستاگرامی و آنهایی که با خون خود پای اعتقادات و آرمانهای والایشان ایستادند.

و اما این تفاوت هر چه هست بخشی از آن به عهده خود دانشجوست و بخشی به عهده مسئولان است، بخصوص مسئولانی که این نظام آموزشی را مدیریت می کنند.

یک دانشجو باید بداند، «دانشجو» یعنی چه؟ یعنی چه کسی؟

یک دانشجو نباید خود را به داشتن یک زندگی معمولی راضی کند و در نهایت به انبوه کسانی که آمدند و رفتند بدون آنکه نامی از آنها باقی بماند بپیوندد بلکه باید نامی جاودان همچون شهید چمران ها  از خود بجا بگذارد چراکه اینها هستند الگوهای ما.

دانشجوی امروز ما از تراز خود فاصله زیادی دارد که ای کاش با اندکی تفکر آن را کم و کمتر کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: