« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت
کارخانه قند کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج احیاء می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه دنا صنعت یاسوج با بیان اینکه کارخانه قنداحیاء کارخانه قند کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد است گفت: همه تلاش خود را برای راه اندازی و احیاء این کارخانه باید بکار بگیریم .

محمد رضا نعمت زاده با اشاره به اینکه دولت با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می کند گفت: افزایش تولید و به تبع آن افزایش صادرات از مهمترین رویکرد های دولت است .

وی با بیان اینکه تبدیل کانال های ابیاری به لوله از دیگر سیاست های دولت است افزود:قرار استدر استان خوزستان  5هزار هکتار زمین کشاورزی به وسیله لوله آبیاری شود .  

نعمت‌زاده  گفت: لوله جی آر پی توسط یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شیراز تولید شد و  دولت این سرمایه‌گذار را  به ساخت این کارخانه در زابل استان سیستان و بلوچستان تشویق کرد و چندی پیش این کارخانه افتتاح و قرار شد دولت زمینه لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در خارج از کشور  فراهم کند.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه معادن بسیار مستعد است و باید فعالیت‌های اکتشافاتی در آن تکمیل شود.

نعمت‌زاده با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد رتبه نامناسبی به لحاظ بیکاری در بین استان های کشور را دارا است گفت: سیاست دولت پس از برجام افزایش سرمایه‌گذاری و تولید و. ایجاد اشتغال است .

وزیر صنعت و معدن و تجارت در سفری یک روزه امروز به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و از طرح های صنعتی و معدنی این استان دیدن به عمل آورد .

منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: