« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ دقیق سفر هیات دولت به این استان را نامعلوم عنوان و اظهار داشت: رئیس جمهور تنها در یاسوج مرکز استان سخنرانی خواهند داشت و به کهگیلویه بزرگ و گچساران سفر نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فتاح محمدی با اعلام این خبر گفت:تاریخ دقیق سفر هیات دولت و ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد معلوم نیست اما دکتر روحانی ریاست جمهوری در کهگیلویه بزرگ و گچساران سخنرانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد یک‌روزه است، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ریزی های لازم برای استقبال باشکوه از دولتمردان در این استان صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمان دقیق سفر ریاست جمهوری به این استان در روزهای آینده توسط نهاد ریاست جمهوری اعلام می شود.

محمدی‌گفت: برخی از معاونین و وزراء در این سفر به شهرستان‌های دیگر کهگیلویه و بویراحمد خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بر اساس برخی اخبار دریافتی، زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد یکشنبه 24 مردادماه جاری خواهد بود.

تاکنون این زمان از سوی مسئولان استانی رد یا تایید نشده است./ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: