« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: روز یکشنبه ۲۴ مرداد با حضور هیئت محترم دولت در استان پروژه‌های بخش جراحی مغز و اعصاب، بخش ام.آر.آی و آی.سی.یو بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، امیر مولایی فر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: روز یکشنبه 24 مرداد با حضور هیئت محترم دولت در استان و وزیر اطلاعات در شهرستان به عنوان نماینده دولت همزمان به صورت ویدیو کنفرانس پروژه‌های بخش جراحی مغز و اعصاب، بخش ام.آر.آی و آی.سی.یو بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیان اینکه همزمان با اختصاص یک جراح مغز و اعصاب پروژه ایجاد بخش مغز و اعصاب بیمارستان دهدشت از مهر ماه 94 کلید خورد، افزود: تا قبل از این تاریخ همکاران متخصص مغز و اعصاب از شهرستان‌های مجاور به صورت مقطعی در بیمارستان دهدشت حاضر و عمل‌های سبک را در بخش‌های دیگر انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه ساختمان قدیمی که در گذشته متعلق به بخش دیالیز بود را برای بخش جراحی مغز و اعصاب در نظر گرفته و در مدت 9 ماه عملیات کامل نوسازی و بهسازی آن انجام شد، عنوان کرد: با احتساب 20 متر مربع که به عنوان راهروی مشاهده به این بخش اضافه شد زیربنای کنونی ساختمان 450 مترمربع است.

مولایی فر با بیان اینکه بازسازی با بهترین نوع مصالح و تجهیزات انجام گرفته شد، تصریح کرد: برای راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب، اتاق عمل مختص به این بخش نیزدر بیمارستان راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس بیمارستان تا الان 4 اتاق عمل داشتیم که با راه‌اندازی این واحد تعداد اتاق های عمل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بعد از 18 سال به 5 عدد افزایش یافت.

مولایی‌فر افزود: برای راه‌اندازی این اتاق عمل بیش از 140 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیان اینکه از محل خریدهای ارزی وزارت بهداشت یک دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان دهدشت خریداری شد، گفت: قیمت این دستگاه بیش از 5 میلیارد تومان بوده که نزدیک به 25 درصد از آن توسط بیمارستان پرداخت گردید.

وی با بیان اینکه پروژه ساختمانی بخش ام.آر.آی دهدشت نزدیک به 10 ماه طول کشید، بیان کرد: برای ساختمان این بخش نزدیک به 300 میلیون تومان هزینه شده که با راه‌اندازی بخش ام.آر.آی بیمارستان دهدشت برای 12 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: