« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمود باقری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیأت دولت و رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سفر روز یک‌شنبه 24 مردادماه به استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سفر در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین در حوزه صنایع دستی شاهد برنامه‌های خوبی در زمینه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با بیان این که دولت فعلی توجه خاصی به این سه حوزه برای توسعه و رونق اقتصاد کشور دارد، افزود: در استان نیز کارهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم با بهبود شرایط مالی و اعتباری و منابع در کشور اهداف خود را هر چه زودتر اجرایی و عملیاتی کنیم.

باقری به سفر دولت و برنامه‌های آن در استان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها کلنگ‌زنی هتل چهار ستاره شهر یاسوج است.

وی افزود: همچنین کلنگ‌زنی پارک آبی را در این شهر توسط سلطانی‌فر در یاسوج خواهیم داشت.

این مسؤول با اشاره به تسهیلاتی که برای این دو پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی 15 میلیارد تومان برای اجرای این دو پروژه در نظر گرفته شده است.

باقری به سایر برنامه‌های این روز در یاسوج اشاره کرد و گفت: همچنین در این روز افتتاح فاز دوم کمپینگ اقامتی در پارک جنگلی یاسوج را خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: در روز 24 مردادماه همزمان با سفر هیأت دولت به استان افتتاح اولین طرح بوم‌گردی در شهر توریستی سی‌سخت با اعتبارات 100 میلیون تومانی را خواهیم داشت.

وی به دیگر برنامه‌های روز سفر دولت به استان در این حوزه اشاره کرد و گفت: افتتاح چندین کارگاه تولیدی صنایع دستی را در استان خواهیم داشت.

باقری خاطرنشان کرد: در این روز سلطانی‌فر از تعدادی از اردوگاه‌های تفریحی نیز بازدید به عمل خواهد آورد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: