« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
قائم‌مقام ستاد کاروان تدبیر و امید از فعال شدن سامانه 111 در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 24 ساعت پس از سفر هیأت دولت به این استان برای ارتباط با دولت و بیان مشکلات مردم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، علی‌اصغر احمدی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیأت دولت و رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راه‌های ارتباط با دولت در این سفر از طریق سامانه 111 خواهد بود.

احمدی بیان کرد: این سامانه از روز شبه 23 مردادماه تا 24 ساعت پس از سفر فعال خواهد بود و مردم می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و با گرفتن کد رهگیری درخواست‌های خود را پی‌گیری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تماس با این سامانه رایگان است، تصریح کرد: ممکن است که برخی بگویند مدت زیادی پشت خط برای پاسخ گرفتن هستند که به دلیل شلوغی ارتباط است.

وی در ادامه با عذرخواهی از مردم شهر یاسوج به دلیل بسته شدن برخی خیابان‌ها در روز سفر دولت گفت: چاره‌ای جز این کار وجود نبود.

احمدی تصریح کرد: مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری بسیار خوبی تاکنون با ما برای برگزاری این دیدار و استقبال از دولت داشته‌اند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: