« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
ابراهیم نیکدل عنوان کرد؛
دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد به استان را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ابراهیم نیکدل در خصوص شایعات موجود و سفر دکتر احمدی نژاد به استان گفت: این روزها شایعاتی مبنی بر سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد در روز ششم شهریورماه جاری به کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دست به دست می شود.

دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : منبع تولید و نشر این اخبار ناموثق، نامشخص ولی اهداف اینگونه شایعا بر همگان خاصه برمتعهدین به گفتمان امام، انقلاب و رهبری و دوستداران دکتر احمدی نژاد واضح و مبرهن است.

ویس ضمن تکذیب این اخبار تصریح کرد: به اطلاع مردم عزیز استان می رساند برنامه جامع سفر ایشان به استان از طرف شورای تبیین گفتمان انقلاب، امام و رهبری استان به دفتر ایشان ارسال گردیده است.

نیکدل گفت: زمان سفر قطعی رئیس جمهور سابق به کهگیلویه و بویراحمد هنوز نامشخص و وتاکنون هیچ تاریخی به استان اعلام نشده است.

وی افزود: بدیهی است پس از نهایی شدن دقیق زمان سفر به طرق لازم و صرفا از طرف شورای گفتمان انقلاب، امام و رهبری به مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: