« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
در شرایط کنونی حرف و سخن گروه اصولگرایان سنتی مانند " لاریجانی " و امثالهم چنگی به دل مردم نمی زند و از سویی نیز نمی توانند ارتباط خاصی برای جلب و اعتماد مردم برای خودشان دست و پا کنند

به گزارش اوای دنا ،یک روزنامه نگار اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد اگر رقابت یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بین اصولگرایان باشد بدون شک پیروز این رقابت، طیف مورد حمایت رئیس جمهور ایران اسلامی خواهد بود.

" فتح اله مردانی " در گفتگو با ایلنا گفت: ما معتقدیم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری همانند جاده یکطرفه ای است اما براین باوریم در همین جاده یکطرفه، نامزد مورد نظر "  احمدی نژاد " پیروز قطعی است.

وی با بیان دلایل خود در این ارتباط، اظهارداشت: دلایل و اهرم های متعددی برای پیروزی نامزد مورد نظر احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات 24 خردادماه امسال وجود دارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد افزود: طیف احمدی نژاد زبان مردم را با استفاده از اهرم های موردنظر بخوبی می فهمد و حرف های " رای " جمع کن تری نسبت به رقبای اصولگرای خود در این انتخابات دارد.

مردانی با تاکید بر گذر نامزد یا نامزدهای موردنظر دکتر احمدی نژاد از فیلترهای نظارتی، خاطرنشان کرد: طیف رئیس جمهور در صورت گذر از این فیلترها و بدلیل داشتن اهرم های متعدد می تواند براحتی پیروز انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در صورت نبود نامزد جریان اصلاحات باشد.

وی گفت: در شرایط کنونی حرف و سخن گروه اصولگرایان سنتی مانند " لاریجانی " و امثالهم چنگی به دل مردم نمی زند و از سویی نیز نمی توانند ارتباط خاصی برای جلب و اعتماد مردم برای خودشان دست و پا کنند.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول هفته نامه اصلاح طلب " آذرنگ " در کهگیلویه و بویراحمد، شرایط کنونی برای پیروزی طیف احمدی نژاد نسبت به سایر رقبای اصولگرای شان را مساعدتر از آنها ذکر و یادآورشد: گروه سنتی اصولگرایان سال های سال در رآس قدرت حضور داشته اند و واقعا از خدمت رسانی به مردم خسته و ناتوان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: