« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
فرمانده انتظامی لنده خبرداد؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: برابر مصوبه شورای تامین شهرستان هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو می‌باشد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :عصر امروز و در اجرای دستور دادستان محترم شهرستان لنده و برابر مصوبه ی شورای تامین این شهرستان تعداد دو دستگاه خودرو دولتی پلاک قرمز که در تایم غیر اداری و بدون حکم ماموریت در حال تردد به سمت شهرستان کهگیلویه بودند در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان لنده توقیف گردیده اند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنده در این خصوص در گفتگو با خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف "اظهار داشت: برابر مصوبه شورای تامین شهرستان هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو می‌باشد.



به گزارش آوای رودکوف ؛استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از سوء استفاده از اموال دولت و بی احترامی به مقررات و قانون است. و با این وجود که قانون و مسئولان بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی تاکید دارند، متأسفانه در شهرستان لنده شاهد این گونه موارد در استفاده شخصی از خودروهای دولتی هستیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بدون شرح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
مرگ خوب است اما برای همسایه..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
قابل توجه مدیران پروازی
لطفا مارا به خیر شما حاجتی نیست شر روا مدارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
متأسفانه موضوع استفاده اختصاصی از خودروهای دولتی چه در ساعات اداری و چه غیر اداری و حتی در ایام تعطیل به یک معضل بزرگ تبدیل شده و کسانیکه خودروهای دولتی را در اختیار دارند بطور ۲۴ ساعته از آن بهره برداری یا بهتر است بگوییم سوء استفاده می کنند و جای تعجب و تأسف آنجاست که حتی هزینه های ناشی از سوخت، تعمیرات و نگهداری را هم از نهادهای دولتی اخذ می نمایند بی آنکه ریالی از جیب مبارک خویش در این امور هزینه نمایند، بگذریم که متأسفانه اغلب شاهد رانندگیهای غیراصولی از خودروهای دولتی هستیم و از این ناحیه هم خسارات فراوانی به خودروهای در اختیار وارد آورده و عمر مفید آنها را به شدت کاهش می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: