« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
یاسوج؛
خلال در سخنرانی سید محمد حسینی در دانشگاه یاسوج معنادار و حساب شده به نظر می‌رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس ، ظهر امروز سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به مناسبت ایام‌الله 13 آبان در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و تشکل‌های دانشجویی سخنرانی داشت.

این نشست در دو قسمت پرسش و پاسخ و همچنین سخنرانی برگزار شد که در حین سخنرانی وزیر ارشاد دولت دهم، یکی از دانشجویان به راحتی و آزادانه هر اقدامی که می‌خواست با آزادی کامل و در برابر چشم مسؤولان مرتبط دانشگاه انجام می‌داد.

این دانشجوی دانشگاه یاسوج در مقابل دیدگان مسؤولان و حراست دانشگاه یاسوج به کرات و به دفعات متوالی سخنرانی سید محمد حسینی را که در باب 13 آبان بود قطع می‌کرد و جالب اینکه به اعتراض‌های سخنران جلسه و مجری وقعی گذاشته نمی‌شد.

سؤالات خارج از قاعده و همچنین فریادهای بلند و خارج از برنامه و حرکت‌های عجیب و غریب این دانشجو به گونه‌ای ابهام‌انگیز و حساب‌ شده به نظر می‌آمد و این سؤال را به ذهن متبادر می‌ساخت که آیا باید از این پس در دانشگاه یاسوج شاهد بر هم زدن و اخلال در سخنرانی رقیبان باشیم.

به گزارش فارس، دانشجویانی که قصد آرام کردن این دانشجو را داشتند با برخوردهای زشت، زننده و الفاظ رکیک وی روبه‌رو می‌شدند که آرامش و خونسردی مسؤولان مرتبط دانشگاه جای سؤال داشت.

در همین خصوص با معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج موضوع را در میان گذاشتیم و از فریبرز نیکدل خواستار ارائه توضیحاتی شدیم.

این مسؤول در دانشگاه یاسوج با بیان اینکه خود تشکل‌های دانشجویی موظف به برگزاری برنامه‌ها هستند، اظهار کرد: تشکل‌ها و کسانی که خواستار برگزاری برنامه‌ها هستند باید تدابیری در نظر بگیرند که مشکلی در حین اجرای برنامه‌ها ایجاد نشود.

نیکدل با بیان اینکه اگر مشکلی به وجود بیاید تشکل‌های مدعو باید موضوع را به حراست گزارش کنند، تبیین کرد: این اولین برنامه در دانشگاه یاسوج نبوده و آخرین برنامه هم نیست و همه برای اجرای برنامه‌ها به نحو مطلوب همکاری لازم را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: