« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
ازدواج دو دانش آموز 14 ساله و آغاز زندگی مشترک این دو نوجوان اوای دنا:سعید- خ دانش آموز مدرسه راهنمایی 15 خرداد ایدنک و ذلیخا- ز دختر پایه سوم همین آموزشگاه در سال دوم راهنمایی که همزمان در یک کلاس درس مشغول تحصیل بودند به هم علاقمند شده و در شهریور 91 به عقد هم در آمدند این زوج نوجوان سرانجام در تاریخ 91/12/14  با در خواست مشترک و موافقت والدین آنها  زندگی مشترک خود را آغازکردند. عروس و داماد 14 ساله هم اکنون در خانه ی پدری داماد در روستای بهشت آباد از توابع شهرستان لنده، ساکن و از زندگی مشترک خود اظهار رضایت نموده و احساس خوشبختی می نمایند. پدر داماد در گفتگوی اختصاصی با آوای دنا گفت:فرزندم از یک سال پیش این درخواست را از ما داشته و با توجه به درخواست مکرر ایشان و بر اساس مسائل شرعی و به جهت جلوگیری از انحراف اخلاقی و بزهکاری فرزندم که متاسفانه این مشکل امروزه دامان خیلی از جوانان و نوجوانان ما را گرفته است علیرغم بضاغت مالی نسبت به عقد و عروسی این زوج نوجوان اقدام نموده ام. حمدالله خ پدر داماد 37ساله تا کنون 4 بار ازدواج نموده و هم اکنون با دو نفر از همسران خود و تعداد 7 فرزند زندگی خود را در این روستا علیرغم مشکلات جسمی سپری می نماید. پدر داماد اعتقاد دارد فرزند 14 ساله ی خود (داماد)در صورت وجود شغل و کار مناسب می تواند همسر خود را خوشبخت و زندگی زیبایی داشته باشد و ابراز امیدواری کرده با پخش این خبر نسبت به تامین شغلی مناسب جهت فرزندش از طریق افراد خیرخواه و نیک اندیش اقدام شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی0
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
0
خوشبخت شین الهی. جا داشت لااقل یکی از مسئولین از این دو نوجوان تشکر میکرد. مثلا ریاست اداره اموزش و پرورش برا ارزش نهدن به امر ازدواج با حضور در مدرسه از این دو عزیز قدردانی کنه. ارزوی خوشبختی براتون دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: