« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مبلغ دربار آل سعود مدعی شد؛
عربستان سعودی در فضای مجازی و رسانه های گروهی، ایران را مقصر جنگ یمن معرفی و تهران را به دخالت در این کشور متهم می کند.
یه گزارش آوای رودکوف به نقل از البوابه نیوز، "عوض القرنی" مبلغ دربار آل سعود در توییتر مدعی شد: «شکست ایران خواه ناخواه نزدیک شده است و آنچه که ایران در 30 سال کاشته است، در عرض 30 ماه توسط ائتلاف عربی به سود یمن درو خواهد شد و بی نتیجه خواهد ماند.»
 
وی در ادامه مدعی نوشت: «یمن بزودی با خون صعده و صنعا آینده خود را رقم خواهد زد.»
 
 این مبلغ سعودی با اشاره به گذشت 21 ماه از جنگ عربستان علیه یمن، طی ادعایی اشاره کرده که بزودی ایران در یمن شکست خواهد خورد!
 
گفتنی است که عربستان سعودی در فضای مجازی و رسانه های گروهی، ایران را مقصر جنگ یمن معرفی و تهران را به دخالت در این کشور متهم می کند.
 
این در حالی است که بارها مقامات کشورمان اعلام کرده اند که ایران حمایت تسلیحاتی و نظامی از انقلابیون یمن نمی کند و در مسائل داخلی این کشور دخالتی نکرده است.
 
همین سخنان را حوثی ها و علی عبدالله صالح رییس حزب کنگره ملی یمن بارها اعلام و تأکید کرده اند که اگر ایران از ما حمایت می کرد، تا حالا و بعد از گذشت 21 ماه از تجاوز سعودی نیروهای ارتش یمن به ریاض رسیده بودند.
منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: